
Articole care fac referire la PR Director


FCB Bucharest este noua agenție de brand a Euroins România și semnează strategia de repoziționare a companiei

Beck’s câștigă premiul PIAȚA pentru cea mai eficientă promoție cu campania “Începe orice-ți dorești”

#MakeMomentsMega cu Xiaomi și Confident Communications. Sau cum îi poți inspira pe oameni să se bucure de prezent, printr-o serie de scurtmetraje realizate în colaborare cu regizorul Tudor Giurgiu

Grupul ONG-uri pentru Cetățean și FCB cheamă românii la Marea Adunare Virtuală, pentru modificarea unei legi abuzive
![[PR de criză] Daniela Spiridonescu: Scandalurile de vara asta au fost foarte mult despre diferențele dintre noi, despre polaritatea grupurilor](https://media.iqads.ro/2022/10/daniela-spiridonescu-cover-410.jpg)
[PR de criză] Daniela Spiridonescu: Scandalurile de vara asta au fost foarte mult despre diferențele dintre noi, despre polaritatea grupurilor

VMLY&R semnează campania Cărturești Parking Bookmarks și transformă o parcare într-un spațiu media inedit

New Moon devine agenția de strategie și creație principală pentru cea mai mare companie independentă distribuitoare de carburant din România, OSCAR Downstream

Meli Melo lansează un manifest „anti-etichetă” împreună cu noua colecție primăvară-vară, într-o campanie semnată FCB

Timp de două săptămâni, bucureștenii au trăit o experiență DRAMAtică în Casa Niță – o construcție improvizată de 11 mp care reprezintă „acasă” pentru milioane de români

Xiaomi România și Confident Communications au câștigat două trofee Silver la Romanian PR Award 2021 pentru campania Xiaomi, „Mi 11 – Movie Magic”

Horia Ghibuțiu: Cel mai rău lucru, chiar mai grav decât tabloidizarea generalizată, rămâne atacul clonelor de presă – sunt multe și au audiență.

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Specialitatea casei: „Dor de bun și bine”, o campanie pentru susținerea industriei HoReCa, inițiată de HORA, prezentată de Mastercard și semnată de Golin
![[Gen Z] Florin Merlă: Gen Z sunt cam o treime din populația lumii și vor neapărat să ne facă să ne simțim depășiți](https://media.iqads.ro/2021/04/florin-merla-golin-cover-410.jpg)
[Gen Z] Florin Merlă: Gen Z sunt cam o treime din populația lumii și vor neapărat să ne facă să ne simțim depășiți

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[Pro bono în agenții] Dona Teșcovschi: Voluntariatul e bun pentru sănătate. Și este o investiție în viitorul nostru](https://media.iqads.ro/2019/11/dona-site-cover-410.jpg)
[Pro bono în agenții] Dona Teșcovschi: Voluntariatul e bun pentru sănătate. Și este o investiție în viitorul nostru

#MythWashers, și miturile despre mașinile de spălat vase dispar. Campanie online educativă semnată de Beko, FCB Bucharest și Bright Agency
![[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”](https://media.iqads.ro/2019/10/vlad-ifrim-cover-410.jpg)
[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”

Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu
![[Case Study] Amber Academy - nevoia de a introduce în licee și universități o curriculă dedicată game development-ului](https://media.iqads.ro/2019/07/cp-1920x1080-cover-410.jpg)
[Case Study] Amber Academy - nevoia de a introduce în licee și universități o curriculă dedicată game development-ului
![[Obsesii part-time] Simona Oprea (Golin): Am fost în expediții la peste 5.000 m altitudine, urc pe creste, piui prin păduri ca să evit urșii, dorm la refugii](https://media.iqads.ro/2019/07/collage15-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Simona Oprea (Golin): Am fost în expediții la peste 5.000 m altitudine, urc pe creste, piui prin păduri ca să evit urșii, dorm la refugii
