Cum stârnești pasiunea consumatorului în 600 de semne? Modelul creșterii de 50% a portofoliului de clienți al Creative Business Management

Cum stârnești pasiunea consumatorului în 600 de semne? Modelul creșterii de 50% a portofoliului de clienți al Creative Business Management

De la începutul anului, agenția de PR Creative Business Management a crescut cu 50% portofoliul de clienți pentru servicii de content writing în online, fapt care a determinat și decizia de a iniția un nou proces de recrutare de content writeri.

Realizarea de texte de prezentare și descrieri de produs pentru câteva dintre cele mai dinamice site-uri din România a poziționat agenția pe un trend în ascensiune, iar abordarea creativă a textelor a dus cu rapiditate agenția în topul căutărilor pentru servicii de content writing. 

"De la începutul anului până acum am avut o creștere fără precedent a cererilor pentru servicii de contenwriting. Majoritatea clienților noști vor conținut de calitate pentru site-urile lor și caută o agenție care să poată include mesajul organizației în textele de prezentare. Toate schimbările interne pe care le-am făcut în această perioadă şi care au avut ca rezultat creșterea numărului de clienți, s-au bazat pe un studiu intern al agenției", spune Bianca Preda (business manager în cadrul Creative Business Management).

 

Într-o evaluare generală a serviciilor agenției, aceasta a identificat cele mai importante puncte pe care clienții serviciilor de content writing le apreciază. Rezultatele studiului făcut de agenție a determinat și poziționarea din acest an față de client.

Pe primul loc în topul celor mai apreciate servicii este înțelegerea produsului. Peste 70% dintre clienții agenției spun că vor ca produsele lor să fie prezentate de către o persoană care crede în ele. Documentarea și înțelegerea produsului a devenit, ca urmare a acestui sondaj, o componentă distinctă a procesului de ofertare.

Abordarea creativă a mesajului. Companiile care produc sau distribuie produse purtătoare de mesaj sunt foarte interesate în a transmite acest mesaj în mod creativ. Descrierile din industria de fashion, design, produse de sănătate sau parenting sunt supuse acestui demers creativ care are ca scop inducerea unei emoții.

Relaționarea personală cu managerul de cont se situează pe locul trei în topul celor mai apreciate servicii ale unei agenții.

Termenele de livrare este cea de-a patra calitate apreciată de clienți. Adaptarea la modalitățile de lucru în online, cu termene foarte strânse și înțelegerea modului de lucru a fiecărui site este un avantaj pe care agenția l-a dezvoltat ca urmare acestui studiu.

Obișnuința și rutina sunt cele din urmă avantaje menționate de clienți în raport cu o agenție. Faptul că un manager de conținut cunoaște produsele și istoricul comunicării cu consumatorii generează o rutină care îi dă clientului siguranța și confortul de a lucra mai departe cu agenția de content writing.

"Noi venim cu o abordare pragmatică a content writing-ului, pentru că știm că un text de 600 de semne poate include un mesaj, o descriere, cuvintele cheie din strategia SEO și încă mai ai loc de un call to action. Mai mult de atât, clientul nostru știe că a declanșa o emoție este un factor mult mai puternic decât a descrie un produs. Acesta este atuul nostru în relația cu clienții și acesta este și motivul pentru care continuăm să avem relații de lungă durată cu aceștia", a mai spus Bianca Preda.

Din portofoliul de clienţi ai Creative Business Management fac parte companii din diverse domenii de activitate precum și magazine online de fashion și jucării.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related