[Complexele publicitarilor] Alex Negoescu: Nu stiu sa pierd. Ma astept, fara motiv, la ce e mai rau. Ma cred mai destept decat sunt

[Complexele publicitarilor] Alex Negoescu: Nu stiu sa pierd. Ma astept, fara motiv, la ce e mai rau. Ma cred mai destept decat sunt

Ca sa descrie harta angoaselor colective ale industriei, Alex Negoescu, Group Creative Director la Cohn & Jansen JWT, recurge la vorba unui cetatean care facea, pe vremuri, un gratar in parc si explica, in acelasi timp, geopolitica:

"Noi? Suntem mici, dom'le."

De aici decurg toate. Din provincialism. Ghosturile de pe vremuri si nonsalanta minciunilor din case-urile fabricate azi. Romgleza fake, barbile identice, campaniile facute cu ochii la trendurile de afara, dar fara sens. 

Dam la o parte imaginile, mergem cu introspectie inainte, adunam complexele creativilor.

 

Nu cred in puterea publicitatii de a produce, propriu-zis, complexe. Ea doar amplifica ceea ce exista deja in noi si, in cazul meu, au fost destule. Dupa 13 ani de publicitate, tot nu-mi place sa vorbesc in public. Nu stiu sa pierd. Ma astept, fara motiv, la ce e mai rau. Ma cred mai destept decat sunt.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related