Cohn & Jansen Creative Network câștigă 9 trofee și se plasează pe locul II în topul agențiilor digitale la Internetics

Cohn & Jansen Creative Network câștigă 9 trofee și se plasează pe locul II în topul agențiilor digitale la Internetics

Cu 2 dintre cele 3 importante premii ale festivalului – ”Best Digital Campaign” și ”Digital Client of the Year”, 5 premii GOLD și 2 SILVER, Cohn & Jansen Creative Network s-a clasat în acest an pe locul II în rândul agențiilor înscrise la Internetics, cel mai important festival local de comunicare digitală.

Toate premiile agenției sunt obținute pentru clientul Netflix, pe toate cele 3 campanii de amploare desfășurate în România în ultimul an.

Cele mai multe premii au fost obținute pentru campania La Casa de Papel - “07LABANDA.RO - The Gold Hunt” – printre care ”Best Digital Campaign of the Year”, GOLD la Digital Campaigns - Art, Culture, Media & Entertainment și SILVER la 2 categorii – Gamification și Digital Brand Experience.

 

Alte 2 premii GOLD au fost obținute de campania Stranger Things - “Music Saves Us All” la categoriile Brand Associated Communities, în parteneriat cu Electric Castle, și la Viral Video pentru mash-up-ul ”Stranger Heathens” cu Twenty One Pilots.

 

Campania Bridgerton - “The Dance of an Era” a obținut 2 premii GOLD la categoriile de Influencer Marketing și Online Branded Content.

 

  

 

Cele 8 premii obținute, au generat un al 9-lea trofeu pentru Netflix, care a obținut punctajul maxim în rândul clienților participanți la festival și a primit cel mai prestigios premiu al festivalului – ”Digital Client of the Year”.         

Membrii echipei Cohn & Jansen Creative Network, dedicate clientului Netflix în anul ce se încheie trag linie pentru a pune în perspectivă succesul celor 3 campanii.

 

Felicia Stoica, Digital Creative Director, coordonatoarea campaniilor La Casa de Papel și Bridgerton:

”Cred că mai toți oamenii care au interacționat cu Netflix prima dată au trecut prin prima fază de “stai așa că nu se fac așa lucrurile”. Da, Netflix nu face lucrurile așa cum erai obișnuit, e un client diferit cu nevoi diferite și mod de lucru diferit. Și trebuie să ai deschiderea să te scuturi de publicitate ca să înveți să faci content altfel. 

Probabil că ați mai auzit că Netflix e o școală și că e greu. Da, la școală e greu.

Îți trebuie un pic de disciplină și determinare. 

Bineînțeles că sunt recunoscătoare că Alecsandra a avut încredere în noi, că am avut super echipă și că am avut-o pe Oana Știrbu care a ținut cu blândețe toate frâiele. 

Mulțumim Internetics pentru premii. Le meritam.”

 

Roxana Cristea, Group Creative Director, coordonatorul campaniei Stranger Things:

”A fost incredibil să vedem reacția publicului de la festival pe loc, un feedback simțit, cu piele de găină și strigate, iar reacția internetului care a urmat nu a dezamăgit. E o bucurie să vezi cum ceva la care ai lucrat mult se duce de la sine in toată lumea, cu fanii serialului și ai trupei care au văzut imediat legătura și fac petiții să transforme momentul într-o colaborare pe termen lung.”

 

Andrei Antal, Senior Copywriter, autor al celor 3 campanii:

“Fiind prezent încă de la momentul 0, de când a apărut ideea de Netflix ca potențial client pentru agențiile din RO, am simțit că this is not your regular client. A trebuit schimbat modul în care abordam un brief. Să ignorăm ce știm despre cum se face publicitate, să împingem de limite și să mergem lateral până când picăm de pe hartă. 

Și atunci, în acest sistem hibrid de advertisingo-entertainment, am încercat să ne concentrăm mai mult pe experiența fanilor și mai puțin pe “ce zice industria” și uite că industria a apreciat. 

În ultimul an, la fiecare campanie am spus că “this is the hardest one ever”, după care a venit una și mai challenging. Which is kinda cool, că descoperi ce limite poți depăși. 

Mă bucur foarte tare că am putut închide anul în cel mai epic mod posibil, cu un moment demn de “Cori, filmează!”. 

Sunt fooooarte recunoscător pentru echipa mișto cu care am avut plăcerea să lucrez pe aceste campanii, dar și pentru Alecsandra, care a ținut standardele extrem de sus, și care știu că s-a luptat pentru fiecare proiect făcut la noi și de noi. 

Ce-mi doresc eu pe viitor, chiar dacă no one asked me, este să văd astfel de campanii făcute și pentru titluri românești. Știu că e un drum lung, dar am senzația că încet-încet, unii s-au pornit deja.

Pup” 

 

Octavian Budai - Senior Art Director, autor celor 3 campanii:

”Cele 3 proiecte Netflix pe care am lucrat, au fost un crescendo de trăiri și emoții din toate punctele de vedere. Cu ușurință pot vorbi atât despre cele bune cât și despre cele mai puțin bune, însă the end result a fost pe măsura efortului depus. Premiile sunt un mod frumos de a celebra, dar atmosfera pe care am simțit-o stând în public la momentul 21 Pilots de la Electric Castle este ceva greu de descris în cuvinte. You had to be there. Nu cred că am lucrat într-o echipa mai bună de când lucrez in publicitate. Totul a fost posibil doar cu susținerea pisicilor mele cu care am colaborat acasă. Le-am mulțumit mult pentru susținere si le-am umplut castroanele.”

 

Raluca Diaconu, Strategic Planner, implicată în toate cele 3 campanii:

„Aceste trei proiecte au fost disruptive în primul rând pentru noi, însă ne-au provocat să producem work care să ne amintească de ce ne place jobul nostru. Cu ochii mereu spre target, am gândit engagement care să-l țină în priză, craft la care să se uite pe repeat și experiențe online-offline care-i fac pielea de găină. Suntem recunoscători pentru clientul care ne-a challenge-uit constant și pentru juriul care a văzut și apreciat rezultatul.”

 

Oana Știrbu, Account Director, coordonatoare a celor 3 campanii:

„Să lucrezi pe brandul Netflix înseamnă să îți setezi un challenge nou în fiecare zi, și asta îți schimbă complet mindsetul, ești altul și înveți să vezi dincolo de advertisingul clasic. Dar cel mai important este că te face să fii unul cu echipa ta. Și este și mai mișto când ai echipă mișto: și din agenție și de la client și de la prieteni colaboratori. Toate campaniile premiate sunt o realizare frumoasă și fiecărui om care a fost implicat pe aceste proiecte merită să i se recunoască munca. Mulțumim <3”

 

Credits:

Echipa Netflix
Alecsandra Roman - Senior Marketing Manager CEE
Donna Kei - Manager, Marketing Music - EMEA & UK
Eduardo Fontes Williams -  Coordinator, Marketing Music - EMEA & UK
Margaret Chudy - Marketing Creative Producer
Amalie Rang - Marketing Creative Producer

Echipa Cohn & Jansen Creative Network
Felicia Stoica - Digital Creative Director
Roxana Cristea - Group Creative Director
Andrei Antal – Senior Copywriter
Octavian Budai - Senior Art Director
Raluca Diaconu - Strategic Planner
Oana Stirbu - Account Director
Arina Stoenica - Group Account Director
Victor Tunsu - Junior Copywriter
Simina Leotescu - Head of Strategy

Parte esențială în dezvoltarea celor 3 campanii au fost partenerii Luca’s Art, MSL The Practice, Wavemaker, Netflix E&P Team, Atelieru de internet și Electric Castle.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related