
Articole care fac referire la Group Creative Director


First Bank lansează o nouă campanie de comunicare în luna dragostei: Creditul de Oriunde, Salvatorul Iubirii, semnată Cheil | Centrade

Stefanini Infinit a identificat cea mai bună oportunitate de lansare pentru noile produse Cif Disinfect & Shine
![[Cine a furat Craciunul] Roxana Niță: Mă amuză aceste serii de imagini idealizate, că sărbătorile scot ce e mai bun din oameni, că dintr-o dată toți devenim mai altruiști](https://media.iqads.ro/2020/12/roxana-nita-cover-850-cover-410.jpg)
[Cine a furat Craciunul] Roxana Niță: Mă amuză aceste serii de imagini idealizate, că sărbătorile scot ce e mai bun din oameni, că dintr-o dată toți devenim mai altruiști

Saatchi & Saatchi + The Geeks dezvăluie totul despre cine este Eduard, președinte de bloc și cum vrea el să facă lumea un bLOC mai bun

La final de 2020, NN România marchează un an de comunicare sub platforma de brand „Alternativa NN”, semnată de Cheil|Centrade, consolidarea portofoliul de produse cu Asigurarea de Locuință, dar și alte reușite notabile într-un an al provocărilor
![[2020. Ghid de supravietuire] Ana Rinderu: Nu cred ca pandemia ne-a facut mai buni, dar ne-a aratat ca vietile noastre sunt mai legate decat credeam](https://media.iqads.ro/2020/12/127700541-126496679064499-414955990242354682-n-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Ana Rinderu: Nu cred ca pandemia ne-a facut mai buni, dar ne-a aratat ca vietile noastre sunt mai legate decat credeam

Arctic aduce în prim plan performanța electrocasnicelor sale prin cea mai recentă campanie - “Familia este businessul tău”

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Noua campanie de comunicare Napolact te îndeamnă să lași tehnologia deoparte și să iei, alături de ai tăi, un mic dejun așa cum se cuvine

Leo Burnett Bucharest, împreună cu Telekom Romania și Curtea Veche, finaliști la Effie Awards Europe 2020

Mirinda #MixUpYourSummer - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări și mixuri muzicale

First Bank lansează cea mai curajoasă promoție a zilei: “De Halloween, sperie-ți banca!” semnată Cheil |Centrade

Promenada Mall sărbătorește 7 ani de activitate în România printr-o nouă campanie aniversară, realizată de Mullen
![[Cu toţii pe Tik Tok] Seba Romano: Ca brand, daca îți dorești să fii acolo unde absolut nimeni nu te vrea, trebuie sa joci după regulile casei](https://media.iqads.ro/2020/10/photo-2020-10-08-12-09-42-cover-410.jpg)
[Cu toţii pe Tik Tok] Seba Romano: Ca brand, daca îți dorești să fii acolo unde absolut nimeni nu te vrea, trebuie sa joci după regulile casei

Kubis creează o serie de șase videouri imersive care explorează prin sunet obiectele prezente în expoziția Design Flags de la Qreator by IQOS

Mullen semnează o campanie de employer branding pentru TELUS International Romania, invitând candidații să descopere de ce #ItsDifferentHere

OMV ridică ștacheta și aduce cafeaua Single Origin 100% Arabica în restaurantele VIVA CAFÉ. Mihai Chiriță: Cafeaua unește oamenii!
