
Articole care fac referire la Group Creative Director


Flip.ro și Jam Session apropie generațiile prin intermediul tehnologiei și telefoanelor recondiționate

Programul “Pactul pentru Tineri”, inițiat de CONAF și susținut de OMV Petrom, are un nou spot video, “Clasa M. Clasa Mamelor Minore”, realizat de Cheil | Centrade
![[Refresh creativ] Laura Iane: Ce e important pentru mine, acum, este să avem și un impact pozitiv în lume. Simultan cu toată lista de KPI de business, bineînțeles](https://media.iqads.ro/2023/01/fotojet-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Laura Iane: Ce e important pentru mine, acum, este să avem și un impact pozitiv în lume. Simultan cu toată lista de KPI de business, bineînțeles
![[Refresh creativ] Carina Toma: Am intrat în era profesională în care ridicarea cifrelor e mai importantă decât ridicarea premiilor de pe scenă](https://media.iqads.ro/2022/12/thumbnail-iqads-carina-2022-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Carina Toma: Am intrat în era profesională în care ridicarea cifrelor e mai importantă decât ridicarea premiilor de pe scenă

Cheil | Centrade și First Bank lansează noua platformă de comunicare „Orice s-ar întâmpla, ai toată atenția noastră”

Beck’s câștigă premiul PIAȚA pentru cea mai eficientă promoție cu campania “Începe orice-ți dorești”
![[Refresh creativ] Roxana Niță: Noua generație de directori de creație e mai empatică și mai responsabilă, s-au domolit rolurile de mici dictatori care nu respectă viața personală a angajaților](https://media.iqads.ro/2022/12/roxana-nita-header-iqads-cover-850-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Roxana Niță: Noua generație de directori de creație e mai empatică și mai responsabilă, s-au domolit rolurile de mici dictatori care nu respectă viața personală a angajaților

Cohn & Jansen Creative Network câștigă 9 trofee și se plasează pe locul II în topul agențiilor digitale la Internetics

Cheil | Centrade este singura agenție din România premiată cu aur la festivalul internațional Luum Awards

Metropolitan Life lansează seria de podcast-uri “Să vorbim despre protecție” – într-o formulă inedită, împreună cu Psiholog Dr. Raluca Anton și consultanți financiari în asigurări de viață Metropolitan Life

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Cum am transformat Quiet time în Quality time prin 6 Ghicitori muzicale

Arctic lansează o nouă campanie axată pe sustenabilitate - „Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic”

Publicis si Digitas Romania lanseaza pentru Storia.ro T.R.A.I. Index, indicele de masurare a bunastarii la oras

VEKA România pariază pe umor în noua campanie de brand „Rigoarea germană stă bine în casele românilor”

Cheil | Centrade devine noul partener de comunicare integrată al Alpin 57 Lux și lansează campania „Dezgheață copilul din tine!” pentru brandul Fulg de Nea

Cheil | Centrade semnează noua campanie de brand PROFI România, în calitate de partener de comunicare integrată

VMLY&R și PEPCO România atrag atenția asupra problemelor de literație printr-o campanie atipică de Back to School

Experiența Pepsi la Summer Well: senzorială, fun, demnă de pus în stories sau de povestit părinților

Îl știți pe Ovidiu? Nu poetul, nici orașul, ci bradul și povestea lui cu schepsis, spusă de Cohn & Jansen și Bergenbier
