Articole care fac referire la Rewe Romania
PENNY devine partener principal al competiției Cupa Satelor, o inițiativă care sprijină viitorul fotbalului românesc
PENNY și Federația Română de Fotbal aduc culoare lângă Arena Națională: primul mural dedicat echipei naționale de fotbal a României
PENNY, alături de Fundația Hope and Homes for Children în proiectul Burselor DAR, dedicat copiilor vulnerabili care excelează în educație, artă și sport
PENNY România lansează a treia ediție a programului Liga Punctelor PENNY, dedicat cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret
PENNY susține filmul Cravata Galbenă, povestea extraordinară a lui Sergiu Celibidache, cu John Malkovich în rol principal
PENNY e BFF-ul tău de distracție la Codru Festival 2025. Trei zile de muzică, energie și activări memorabile în natură
Noua campanie de loializare PENNY – un strop de inspirație în fiecare rețetă, alături de colecția Vivess pentru bucătărie
PENNY aduce lecțiile despre sustenabilitate mai aproape de copii, alături de Banca pentru Alimente Oradea, prin proiectul EDU PLAY BUS
PENNY România devine partener principal al Concursului Național de Eseuri organizat de revista Dilema
Împreună hrănim speranța: peste 186.000 kg de alimente donate în magazinele PENNY, la Colecta Națională de Alimente – ediția de Paște 2025
PENNY România susține cea de-a XII-a ediție a Colectei Naționale de Alimente „Împreună hrănim speranța”
PENNY este partener principal al Cursei Populare 3.5K din cadrul Bucharest International Half Marathon by Constantina Diță
Noua campanie de loializare PENNY – împreună susținem elevii din medii defavorizate să meargă la liceu
Împreună hrănim speranța celor aflați în dificultate: o nouă ediție a Colectei Naționale de Alimente revine între 13-15 decembrie, în toate magazinele PENNY din țară
Echipamente și accesorii sportive în valoare de 3,30 milioane lei au ajuns la cluburi de fotbal pentru copii, juniori și tineret în a doua ediție a programului Liga Punctelor PENNY
Campaniile de loializare continuă la PENNY – susținem împreună tinerii din mediile defavorizate să meargă la liceu
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
Peste 1.000 de cluburi înscrise în programul Liga Punctelor PENNY – Ediția a doua. 1,55 milioane de puncte folosite pentru echiparea tinerilor fotbaliști
Digitas România și Hanul Boieresc, marcă proprie PENNY, reinterpretează rețetele culinare de altădată în campania ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste”
PENNY România lansează a doua ediție a programului Liga Punctelor PENNY, dedicat cluburilor sportive de copii, juniori și tineret
PENNY și World Vision România lansează o nouă campanie de loializare și continuă programul „Vreau în clasa a 9-a”
PENNY desfășoară o nouă campanie de loializare prin care susține proiectul „Vreau în clasa a 9-a”, dezvoltat de World Vision România
Echipamente și accesorii sportive în valoare de 1.62 milioane lei au ajuns la cluburi de fotbal pentru copii, juniori și tineret în prima ediție Liga Punctelor PENNY
Peste 500 de cluburi sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret s-au înscris în Liga Punctelor PENNY



































