Branded Content in IQads si SMARK

 1. Materiale punctuale

Articole branded content – dezvoltarea unor materiale ample in functie de un brief al agentiei/brandului/companiei, evidentiate in cadrul IQads si SMARK, promovate in newsletter & social media.

Cost: 750 EUR/articol IQads 
Cost: 500 EUR/articol SMARK

 

Flow-ul unui proiect de branded content

Primim brieful >> facem documentarea >> 
revenim cu intrebari >> primim raspunsurile >> 
dezvoltam content >> preview client & BT >> 
publicare >> promovare >> raportare date post.

 

Adresa de contact: Servicii@IQads.ro / Attn: Andrei Barbu

 

Exemple IQads

IQads / Samsung
Drumul unui vlogger de la vis la vizualizări trece pe la Stream Your Dream

IQads / ENGIE
37 de trilioane de posibilitati si de povesti. Si un inceput

IQads / Sprite
Ei și-au luat hate, iar asta doar i-a făcut mai puternici

IQads / Star Krax
Star Krax, brandul care vorbește pe limba adolescenților

IQads /  Philip Morris
Philip Morris lansează o campanie antifumat: Dacă fumezi, lasă-te

IQads / Noriel
Cum impaci copiii si parintii intr-un magazin de jucarii. Cu suflete de plus

IQads / Dove
Diversitatea frumusetii feminine, inca nereprezentata in peisajul media. Dove lanseaza un apel pe plan local prin campania #ShowUs

IQads / Visa
"Mai, mama, dar daca o sa platesc si comisioane?" Intrebari si raspunsuri in familie, intr-o noua campanie Visa Romania

IQads / Nespresso 
O cafea cu constiinta: Nespresso deruleaza campania de sustenabilitate „Alegerile noastre”

IQads / Coca-Cola
Surpriza Coca-Cola România: filmul din Ajunul Crăciunului difuzat fără pauze publicitare

IQads / Red Bull
Red Bull cheama toti corporatistii sa fie #GataLa4 pe 21 iunie!

IQads / BRD
Promisiunile de atunci si de acum. Flavia Popa (BRD Groupe Societe Generale) si Dragos Raicu (FCB) povestesc despre campania de Anul Nou a brandului, #NuTeDaBatut

IQads / Mastercard
De neprețuit. Un featuring Smiley, HaHaHa Family & Mastercard despre curaj, prietenie și visuri care merită să se împlinească

IQads / Medlife
De Sărbători, Medlife amintește de cel mai important dar

IQads / Heidi
25 de ani de Heidi. Copilăria are gust de ciocolată, curaj și aventură

IQads / Pepsi
Chatbotul Pepsi cu recunoastere vizuala. O solutie digitala noua care pune consumatorul pe primul loc

IQads / Leykom
Cand publicitatea iese din panou si devine experiment

 

Exemple SMARK

SMARK / The Carnival
The Carnival a adus un suflu nou festivalurilor de tip street food din România

SMARK / Qreator
Call for Artists: Qreator, în căutarea noului val de artiști

SMARK / Ascendis
Eric de Groot in Workshop-ul Better Conferences – Bucuresti, 25 & 26 Octombrie. Initiativa apartine celor de la Ascendis

SMARK / Lactalis - Dorna
Monica Radulescu (Lactalis Romania) si Andreea Florea (Brandtailors) despre rebrandingul LaDORNA: O oaza de calm intr-un context de raft foarte aglomerat

SMARK / Orange
Mirela Bosoi (Orange) despre actiunile BTL si Summer Well: Anul acesta, zona Orange a fost creata pornind de la conceptul „connected experiences”

SMARK / Piraeus Bank
Alfred Borcan si un moment de referinta din cariera sa de 20 de ani: Cartea curajului

SMARK / ZOOT
Exista comunicare dincolo de vrajeli? Bogdan Zavera (ZOOT Romania) si Alex Cotet (Sector 7) raspund pe rand

SMARK / Praktiker
15 ani de la introducerea conceptului de retail DIY pe piata locala. Evolutia Praktiker Romania, povestita de Mirela Ochiana (Marketing Manager)

 

 

 

2. Serie de branded content

Seriile de articole branded prezinta dintr-o perspectiva editoriala povesti despre actiuni si personaje cu valori si atitudini similare cu atributele brandului, accentuand comunicarea actiunilor lui.

 

Bugete. Rezultate & Reach

DURATA PROIECT: 2 luni
Numar articole in serie: 9 articole

Amplificare prin:
Branding site ( IQads + SMARK): 12 % all space
Newsletters / Nr de trimiteri: 2
Boost & campanie RMKT: 9 boost (FBK) + campanie de rmkt pe audientele creative IQads & SMARK (GGL)
Sectiune speciala in IQads (branding): da

Reach proiect branded content:
Numar oameni: 200,000 + |  Frecventa medie: 8 +
Buget RTG & Boost (FBK*GGL): 1800 eur & Fee IQads: 5850 eur
Cost total: 7,650 eur / Cost: 3.825 EUR/luna

 

DURATA PROIECT: 6 luni
Numar articole in serie: 30 articole

Amplificare prin:
Branding site ( IQads + SMARK): 15 % all space
Newsletters / Nr de trimiteri: 6
Boost & campanie RMKT: 30 boost (FBK) + campanie de rmkt pe audientele creative IQads & SMARK (GGL)
Sectiune speciala in IQads (branding): da

Reach proiect branded content:
Numar oameni: 400,000 + |  Frecventa medie: 12 +
Buget RTG & Boost (FBK*GGL): 4500 eur & Fee IQads: 16500 eur
Cost total: 21,000 eur  / Cost: 3.500 EUR/luna

 

Adresa de contact: Servicii@IQads.ro / Attn: Andrei Barbu

 

Ne rezervam dreptul de a nu accepta colaborari cu companii/branduri

 

Exemple

 

Alte versiuni in functie de amploarea proiectului


Costurile trecute mai sus sunt cele fara TVA

 

Flow comanda:

Descrirea comenzii pe email: Servicii@IQads.ro
care sa cuprinda si datele de facturare ale companiei pentru care  se face comanda si/sau PO.

Sau daca va este necesar si contract, mai jos.

 

Adresa de contact: Servicii@IQads.ro / Attn: Andrei Barbu

Forme de promovare pentru:

Agentii | Agentii de PR | Branduri si companii

Toate formele de promovare in cadrul IQads & SMARK

Plati Online ale Serviciilor: Linkuri de plata
Legal Info: Agreement de colaborare cu Blue Idea Online (IQads & SMARK)

Despre:

Politica editoriala | Parteneriate media | Despre noi | Contact