Update
Teatrul Grivița 53 se inaugurează oficial. Premiera „5+3=9” deschide istoria artistică a primului teatru construit de la zero de comunitate în ultimii 80 de ani
Aleph Group și Reddit își extind parteneriatul în peste 45 de piețe la nivel global, inclusiv în România, devenind parteneri exclusiv de publicitate
„Sonification Room”: Luni, în capitală, publicul devine co-creator al unui performance imersiv gratuit, finalul proiectului Transcendent Renaissance – Emerging Talents
Jam Session Agency câștigă 6 trofee la Internetics 2025 și obține locul 2 în topul agențiilor din România
Bradul Luminii Interioare: cum transformă Atelier ARIA și wienerberger ceramica într-un statement creativ pentru Festivalul Brazilor de Crăciun
Calendarul Bucuriei vine la Centrul Comercial Auchan Titan, cu daruri zilnice, numai bune de pus sub brad
Filmul „CATANE”, regizat de Ioana Mischie, își anunță primele proiecții speciale în România, după un parcurs festivalier internațional de succes
Realize generează creșteri ale conversiilor de până la 270% pentru branduri, datorită noii funcționalități Predictive Audiences
Peste 300 de viitori părinți din comunitatea Social Moms au participat la cele trei workshopuri Mom&More: Pregătiți pentru bebeluș
Tipografia Global Print își reînnoiește certificarea FSC: încă un pas ferm spre producție sustenabilă
Internetics 25 de ani: Gala aniversară și câștigătorii ediției. MRM România este Agenția Anului 2025, iar Netflix este desemnat Clientul Anului
Cum schimbă AI-ul regulile SEO: Zitec publică prima analiză de vizibilitate a brandurilor românești în răspunsurile AI
Activități pentru copii la MINA. Weekend special cu ateliere pentru cei mici și un show imersiv cu ocazia Zilei Naționale a României
difrnt.: Onioptic Medical înregistrează o creștere de 48% a traficului organic printr-o strategie SEO axată pe rigoare medicală
World Class România sărbătorește 25 de ani și lansează planul de extindere a accesului la mișcare, sănătate și prevenție
„În banca mea”, inițiativa semnată de Romanian Angel Appeal și Waio Studio, îi cheamă pe adulți să privească lumea prin ochii adolescenților și să dea startul dialogului empatic
Godmother primește a doua nominalizare la BEA World 2025, cu proiectul IAA România “ReFashion – an Upcycling Project”
„Jaful secolului”/ „Traffic”, propunerea României la Premiile Oscar, prezentat în Marea Britanie, Canada și SUA
Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri
Hula Hoops, unul din cel mai mari branduri din portofoliul Intersnack Group, a fost lansat în România
Francezii dedică un festival culturii române. Jidvei aduce un omagiu spiritului românesc prin lansarea colecției “Spirit”, în premieră la Paris
Create Direct premiată la Londra: trei distincții internaționale pentru soluții performante de cashback, loyalty & rewards
„După Cioate”: documentarul despre un atac nerezolvat și tăcerea unui sistem, din 28 noiembrie în cinematografe
IDEOLOGIQ redefinește identitatea digitală a GreenGroup, liderul economiei circulare din Europa de Est
Stefanini Infinit Agency la 18 ani: expansiune locală și internațională, focus pe creativitate, generare de conținut și performanță
Digital Climbers a transformat planificarea media cu ajutorul unui sistem inteligent care aduce claritate și timp suplimentar echipelor de marketing

































