Update Plus - serviciul de redactare, publicare si promovare a comunicatelor de presa

Serviciul Update Plus este serviciul de redactare, publicare si promovare a comunicatelor de presa pentru companiile care doresc sa comunice actiunile, initiativele, lansarile, rezultatele lor din domeniile comunicarii, marketingului, CSR si a altor actiuni din domeniul marcom*.

Update Plus este destinat companiilor (in special celor din marcom) care nu au echipe de PR - din domeniile
Branding, Design, Packaging,  Online, Consultanta in marketing, Dezvoltare web, BTL, Marketing Direct, Mobile marketing, Productie audio, Productie foto, Productie publicitara, Productie video, Publicitate indoor, Publicitate outdoor, Publicitate neconventionala, Research, Tipografii - precum si altor companii din domenii adiacente.

Serviciul Update Plus include redactarea comunicatului, publicarea lui pe IQads/SMARK si promovarea lui.

 

Promovarea unui comunicat cuprinde:

  • afisarea in homepage-ul IQads, 7 zile;
  • anuntarea in newsletter saptamanal IQads;
    exemple de newsletter: 1  |  2  |  3
  • share-ul comunicatului pe conturile de social media ale platformelor noastre;
    info: pe IQadsIQads News si SMARK (peste 150k fani)
  • info: audienta IQads

 

Pachetele serviciului Update Plus

  • Update Plus Punctual  | 350 euro + TVA
    Redactarea, publicarea si promovarea unui comunicat de presa pentru companie.
    Link de platahttps://mpy.ro/5ygk8rev 

  • Update Plus 3 Pack | 1.000 euro + TVA
    Redactarea, publicarea si promovarea a 3 comunicate de presa pentru companie.
    Intervalul maxim de valabilitate a serviciului este de 12 luni.
    Link de platahttps://mpy.ro/5ygk8sev

  • Update Plus 5 Pack | 1.500 euro + TVA
    Redactarea, publicarea si promovarea a 5 comunicate de presa pentru companie.
    Intervalul maxim de valabilitate a serviciului este de 12 luni.
    Link de platahttps://mpy.ro/5ygk8tev

  • Update Plus 10 Pack | 2.500 euro + TVA
    Redactarea, publicarea si promovarea a 10 comunicate de presa pentru companie.
    Intervalul maxim de valabilitate a serviciului este de 12 luni.
    Link de platahttps://mpy.ro/5ygk8uev

 

1. Flow comanda

Descrierea comenzii pe email, la [email protected].
Mesajul trebuie sa cuprinda datele de facturare ale companiei pentru care se face comanda si/sau PO.

Daca va este necesar si contract:

 

2. Flow de implementare

a) Completarea briefului
Asteptam acest brief completat (click pentru dowload) cu ansamblul informatiilor referitoare la actiunea pe care va doriti sa o comunicati.
De asemenea, ne este necesara minim o imagine de format landscape, jpg/png, relevanta pentru actiunea anuntata in comunicat.

b) Redactarea
Redactarea comunicatului o facem in maxim 2 zile lucratoare de la primirea briefului completat.

c) Publicarea imediata.
Comunicatele aprobate, trimise pana in ora 18.00, sunt publicate in aceeasi zi.
Cele trimise dupa ora 18.00 sunt publicate in urmatoarea zi lucratoare.

 

Comunicarea actiunilor la care pot face referire comunicatul*

  • Lansarea unor noi campanii de comunicare 
    (cu date despre perioada de desfasurare a campaniei, obiective urmarite, contextul de piata, conceptul creativ, executiile pe toate canalele media, numele agentiilor care au colaborat, echipele implicate, declaratii de la agentiile/clientul implicati – nume si functii)
  • Rezultatele obtinute in urma finalizarii unui proiect din domeniul comunicarii 
    (cu date despre obiectivele proiectului si rezultatele obtinute, puse in context)
  • Finalizarea unui proiect de branding sau rebranding 
    (cu date despre serviciile oferite de agentie pentru realizarea proiectului, descrierea contextului care a facut necesar proiectul, detalii despre identitatea vizuala, imagini reprezentative, declaratii de la agentie/client, echipele implicate – nume si functii)
  • Inovatii aduse de companie in domeniul in care activeaza 
    (cu date despre motivele pentru care inovatia respectiva rezolva o problema a publicului-tinta, aplicabilitate, costuri implicate)
  • Schimbari aduse de companie la nivelul modelului de business sau structurii organizatiei
    (cu informatii despre motivele care au dus la schimbare, descrierea implicatiilor schimbarii si asteptarile pentru perioada urmatoare modificarilor)
  • Schimbari la nivel de top in echipa companiei 
    (cu date despre numele noii pozitii ocupate in companie, indatoririle care vin odata cu functia, date relevante din CV, obiective pentru perioada urmatoare)
  • Prezenta companiei la targuri si festivaluri internationale 
    (cu informatii despre specificul evenimentului, locul si perioada de desfasurare, in ce consta prezenta companiei romanesti la eveniment si motivele prezentei acolo)
  • Shortlistari si premii obtinute la festivaluri locale si internationale 
    (cu date despre numele festivalului, numele categoriei si al sectiunii la care a fost obtinuta distinctia, numele agentiei/companiei, lucrarea inscrisa, declaratii de la agentie/client – nume si functii)
  • Prezenta unui reprezentant roman in juriul festivalurilor internationale
    (cu date despre numele si functia celui care reprezinta Romania in juriu, numele categoriei jurizate, componenta completa a juriului, date relevante din CV-ul reprezentantului roman, numele altor festivaluri la care a fost prezent in juriu si categoriile jurizate)
  • Rezultatele unor cercetari care acopera subiecte din comunicare 
    (cu informatii despre cele mai interesante observatii obtinute in urma cercetarii, numele agentiei de research care a realizat studiul, numele clientului care a solicitat cercetarea, metodologia folosita, cum a fost realizata esantionarea, numarul de intervievati si pentru ce segment al populatiei e reprezentativ, eroarea de esantionare)
  • Proiecte inovatoare realizate de oameni de comunicare in alte domenii creative 
    (cu date despre initiatorul proiectului, obiectivele urmarite, detalii despre proiect, echipa implicata, imagini reprezentative)
  • Afilieri, asocieri intre companii din domeniu 
    (cu informatii despre data finalizarii procesului, schimbarile care intervin in urma asocierii, informatii despre companiile care se asociaza – pozitia ocupata in piata, cifra de afaceri in ultimul an, numar de angajati, pozitionare)
  • Modificari in portofoliul de clienti al unei companii din industria de comunicare: castigarea unor conturi, noi parteneriate de comunicare intre agentii si clienti 
    (cu informatii despre ceea ce implica parteneriatul, despre perioada si obiectivele parteneriatului, echipele implicate, declaratii ale partilor implicate – cu nume si functii)
  • Rezultate ale unor proiecte de comunicare derulate de companii 
    (CSR, extensii de brand, campanii promotionale, modificari de packaging, activari, etc; cu obiective, rezultate, echipele implicate, declaratii de la agentiile/clientii implicati – nume si functii)
  • Extinderea portofoliului de produse si servicii oferite de companiile din industria publicitara: lansarea de noi capacitati de productie; lansarea de noi suporturi in portofoliul unei companii de publicitate outdoor, publicitate indoor, publicitate neconventionala, regii; largirea ariei de expertiza pentru companiile din marcomm etc 
    (cu precizarea contextului pietei si a motivelor care au dus la regandirea portofoliului de produse si servicii, obiectivele companiei, implicatii asupra businessului companiei si al clientilor, declaratii din partea reprezentantilor companiei – nume si functii)
  • Rezultatele unei companii din industria comunicarii la finalul unui an financiar 
    (cu modificari in portofoliul de clienti, evolutia portofoliului de servicii si produse oferite, evolutia cererii, contextul pietei, cifra de afaceri, declaratii din partea reprezentantilor companiei – nume si functii)
  • Repozitionarea sau consolidarea pozitiei/operatiunilor/portofoliului unui jucator din industria de comunicare prin extinderea/redimensionarea/regandirea portofoliului de servicii si produse, prin achizitia unor tool-uri proprietary etc 
    (cu informatii despre contextul pietei, despre investitiile realizate si rezultatele preconizate, declaratii din partea reprezentantilor companiei – nume si functii)
  • Asocierea unor branduri cu ambasadori de brand, endorseri etc 
    (cu descrierea motivelor si obiectivelor asocierii, publicul-tinta, declaratii din partea partilor implicate – nume si functii)

 

Adresa de contact: [email protected] / Attn: Andrei Barbu

Forme de promovare pentru:

Agentii | Agentii de PR | Branduri si companii

Toate formele de promovare in cadrul IQads & SMARK

Legal Info: Agreement de colaborare cu Blue Idea Online (IQads & SMARK)

Despre:

Politica editoriala | Parteneriate media | Despre noi | Contact