
Insider


Cum a implementat Schneider Electric prima campanie de informare din România cu ajutorul agenției de marketing Interactions

Diana Șerban, D|MBC: Auditul de zgomot. Cum te faci văzut ca brand într-un spațiu tot mai aglomerat de informații

Marina Marinescu, Beans United: Cum transformi un proiect de marketing automation într-un proiect de succes

Andreea Gheorghiu, Beans United: Inteligența Artificială devine esențială pentru optimizarea datelor prospecților

Vlad Magdici, Beans United: RevOps devine o prioritate strategică pentru companiile care urmăresc creștere sustenabilă

Analiză C Studio: Impactul TikTok-ului și rolul conținutului video. Ce pot învăța brandurile din campania electorală recentă?

Cum schimbă ChatGPT Search regulile jocului în căutările online și ce trebuie să faci pentru a rămâne relevant

De la campaniile de Black Friday la cele de sărbători: Strategii eficiente și lecții pentru campaniile următoare

Din culisele unui parcurs de milioane de vizualizări pe TikTok pentru brandurile din România. Insight-uri și perspective de la Raluca Mitrică, Content Creator TikTok @ Hold Marketing

Povestea unui ghostwriter care NU scrie cărți, NU face realitatea mai frumoasă decât este și NU citește gândurile clienților

Beatrice Baran, Head of Strategy, difrnt.: „Un obiectiv bine stabilit nu este doar un target numeric, trebuie să reflecte impactul asupra întregului business”

Ruxandra Rău, Vodafone: „Cum promovezi viitorul? Inovând constant.” Lecția din spatele parteneriatului Vodafone x Google Pixel 9

Cum să te pregătești pentru Black Friday? Dan Toma, CEO & Partner difrnt.: „Flexibilitatea și capacitatea de adaptare rapidă sunt esențiale”

Utilizarea inteligenței artificiale în SEO: Gestionează traficul mai inteligent fără a risca penalizări

Maria Sarivan, Carré Noir | Explorând Brandingul Cultural și de Destinație: Tendințe și context actual la nivel național

Věra Šídlová, Global Director, Creative, Kantar | Cannes Lions 2024: Cinci surse de inspirație pentru specialiștii în marketing

Maria Zvenigorodschi, Akabel Agency: Este momentul ca brandurile să înceapă să creeze content în TikTok

Red Exit project în Marea Nordului. "E o mare iluzie că un loc din capătul lumii te poate scăpa de propriile bagaje mentale, emoționale"
![[Obsesii part-time] Gelu Florea: Cărțile aveau ca sursă propriile experiențe. Viața din agenția Graffiti/BBDO, amintirile din serviciul militar, apoi alte amintiri, din liceu, când editasem un ziar clandestin](https://media.iqads.ro/2024/06/gelu-florea-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Gelu Florea: Cărțile aveau ca sursă propriile experiențe. Viața din agenția Graffiti/BBDO, amintirile din serviciul militar, apoi alte amintiri, din liceu, când editasem un ziar clandestin
![[Cannes Story] Carina Toma: Cel mai important lucru pe care l-am luat de la Cannes, pe lângă tot pachetul de tools și know-how, sunt conexiunile pe care ni le-am făcut acolo](https://media.iqads.ro/2024/06/image004-1-cover-410.jpg)
[Cannes Story] Carina Toma: Cel mai important lucru pe care l-am luat de la Cannes, pe lângă tot pachetul de tools și know-how, sunt conexiunile pe care ni le-am făcut acolo
![[Cannes Story] Carina Toma: Experiența Cannes poate fi una transformațională, pentru că e locul cu probabil cea mai multă inspirație din lume, toată la un loc, 5 zile la rând](https://media.iqads.ro/2024/06/a98da823-44ad-4bfa-befe-43f8b3b5a18f-cover-410.jpg)