
Insider


Ana Maria Gardiner, LIGHTHOUSE PR: Obstacole de evitat în consolidarea reputației de lider de opinie în industrie

Mădălina Cătălin, LIGHTHOUSE PR: Comunicarea proactivă - cheia către o reputație solidă, care nu se clatină când apare o criză

Criză gheboasă în entertainment: dacă ești brand mare nu înseamnă că o criză trece ca gâsca prin apă...nu te udă, nu te afectează
![[Out of office] Emilia-Valentina Marin: Târziu mi-am dat și eu seama că nu e o tragedie românească în 4 acte dacă nu răspunzi la mail în vacanță](https://media.iqads.ro/2023/08/img-20221016-114604-cover-410.jpg)
[Out of office] Emilia-Valentina Marin: Târziu mi-am dat și eu seama că nu e o tragedie românească în 4 acte dacă nu răspunzi la mail în vacanță

Andreea Eremia, MTH Digital: Optimizarea campaniilor de Google Ads - TOP 10 sfaturi HOT pentru vara 2023

Ioana Mănescu, MTH Digital: Ce ar trebui să facem pentru rezultate bune ale campaniilor de comunicare în perioada sărbătorilor Pascale

Ioana Popa, MTH Digital: Cum ar trebui să facem brand awareness pe TikTok, fără să știrbim imaginea brandului

Sorin Trifu, Managing Partner @ Hold Marketing: Companiile se străduiesc să înțeleagă ce se întâmplă în viața clienților lor și sunt dispuse să își adapteze produsele sau serviciile pentru a face față provocărilor actuale

Despre impactul datelor în deciziile de business, cu liderul uneia dintre cele mai mari echipe de Data & Analytics din RO, Marian Becheanu

8 tendințe pentru mediul de afaceri în 2023. Alexa Dumitru, fondatoare Ethos Advice, o nouă voce în business consulting

Ana-Maria Diceanu: 2022 pentru Brain 4 Strategy – Anul crizelor devenite noua normalitate, dar și al educației și mental health
![Spill the tea, ediția de agenție [Kooperativa 2.0]: departamentul de PPC, reclame blocate și solicitări neașteptate de la clienți](https://media.iqads.ro/2022/12/kooperativa-spill-the-tea-cover-410.jpg)
Spill the tea, ediția de agenție [Kooperativa 2.0]: departamentul de PPC, reclame blocate și solicitări neașteptate de la clienți

Companiile ar trebui să îmbunătățească strategiile de HR și comunicare pentru a răspunde noilor provocări în privința angajaților
![Spill the tea, ediția de agenție [Kooperativa 2.0]: departamentul Social Media, tipologii de clienți și goana după engagement](https://media.iqads.ro/2022/10/kooperativa-spill-the-tea-cover-410.jpg)
Spill the tea, ediția de agenție [Kooperativa 2.0]: departamentul Social Media, tipologii de clienți și goana după engagement

Zitec: 3 inițiative de digital pe care le poți porni în septembrie pentru un final de 2022 performant

6 subiecte pe care trebuie să le urmărești dacă ești digital marketing manager sau e-commerce manager. Finalul lui 2022 și ce urmează
