
Corporate


Glovo semnează parteneriat cu Decathlon și introduce în aplicație peste 20.000 de produse ale retailerului francez

Thinkdigital și Anzu anunță un parteneriat strategic prin care oferă publicitate nativă în video games și e-sports în România

MerchantPro: investiție de 400.000 de euro în MerchantPro Next, un nou storefront pentru magazinele online

Colliers: Locuințele noi devin din ce în ce mai puțin accesibile pentru români. Cluj-Napoca se menține pe primul loc în topul prețurilor la imobiliare

Mihai Gongu, jurat D&AD Awards: O idee puternică se poate manifesta într-o mie de feluri. De la un tweet, la o colecție de NFT-uri. De la un gest, la un nou produs sau un film demn de Palme d’Or
![[Puterea brandurilor] Bogdan Răileanu: Când brandul devine uriaș începe să semene cu un Dumnezeu uneori absent alteori intervenționist, lumea îl adoră, dar religia din spatele lui ascunde multe păcate. Și tone de bani](https://media.iqads.ro/2022/05/pun02964-1-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Bogdan Răileanu: Când brandul devine uriaș începe să semene cu un Dumnezeu uneori absent alteori intervenționist, lumea îl adoră, dar religia din spatele lui ascunde multe păcate. Și tone de bani

La cererea publicului, Fairo lansează noi funcționalități de facturare pentru toți utilizatorii aplicației

Go All In to Enrich connections. For good: Golin devine partenerul de comunicare al Edenred, liderul pieței locale de beneficii extrasalariale
![[A fost odată în digital] Irina Tudose: A trebuit sa intram pe un domeniu nou, sa iesim din zona de confort, sa depunem eforturi in a intelege online-ul, dar si sa excelam](https://media.iqads.ro/2022/05/poza-irina-tudose-cover-410.jpg)
[A fost odată în digital] Irina Tudose: A trebuit sa intram pe un domeniu nou, sa iesim din zona de confort, sa depunem eforturi in a intelege online-ul, dar si sa excelam

Colliers: Revenirea pieței de birouri din București a continuat la începutul lui 2022, cu o activitate în linie cu media ciclului economic precedent și cu multe tranzacții de închiriere la orizont

Irina Popp & Lia Bira: Da, se fac și la noi campanii globale. Prima campanie globală Fuzetea vine de la McCann București
![[Account Life] Raluca Toma: Am intrat in industrie cand aveam 18 ani, imaginandu-mi ca o sa aterizez intr-un context boem, creativ si cu foarte multa distractie](https://media.iqads.ro/2022/05/thumbnail-image-cover-410.jpg)
[Account Life] Raluca Toma: Am intrat in industrie cand aveam 18 ani, imaginandu-mi ca o sa aterizez intr-un context boem, creativ si cu foarte multa distractie

Cargus lansează o nouă soluție de livrare pentru clienții individuali: simplă, flexibilă, indiferent de distanță

În acest weekend are loc st.ART, cel mai mare festival de muzică și artă stradală din centrul Capitalei
![[A fost odată în digital] Miruna Macsoda: Initial, digitalul nu a fost parte din publicitate propriu-zis. Era o sub-breasla de fosti programatori din tech pasionati de web-design in combinatie cu oameni cu idei si project manageri](https://media.iqads.ro/2022/05/ab-3526-cover-410.jpg)
[A fost odată în digital] Miruna Macsoda: Initial, digitalul nu a fost parte din publicitate propriu-zis. Era o sub-breasla de fosti programatori din tech pasionati de web-design in combinatie cu oameni cu idei si project manageri
