Experienta Atelierelor IQads Kadett, povestita de cei 25 de participanti

Experienta Atelierelor IQads Kadett, povestita de cei 25 de participanti

Brieful oferit de Grolsch i-a inspirat pe participantii de la Atelierele IQads Kadett sa propuna campanii cu idei de aplicatii pentru smartphones, mockumentare, seriale interactive, stencil-uri, concursuri de UGC-uri si diverse happeninguri neconventionale. Ieri, in cadrul ultimei intalniri de dinaintea anuntarii echipei castigatoare, cea care va primi internshipuri in agentii de publicitate, participantii de la Ateliere si-au prezentat ideile finale de campanie in fata Andreei Munteanu (Grolsch) si a tutorilor alaturi de care au lucrat toata saptamana.

O echipa formata din 3 baieti vanjosi (si moldoveni, dupa cum au tinut sa precizeze Daniel Strungariu, Dragos Mihaila si George Irimescu) si Sandra Bold si Raluca Brinzoiu, s-a distrat foarte mult (foarte mult, foarte mult, tot adaugau ei) pe parcursul brainstormingului, desi au muncit pe masura:

“A fost foarte greu, aseara nu am dormit aproape niciunul, deci clar a fost o munca sisifica. Am vazut cum se lucreaza intr-o agentie experimentand pe noi”, a comentat Dragos Mihaila.

Despre prezentarea finala, care a fost tinuta de Sandra Bold, aceasta ne-a spus: “Totul a functionat pe keep it simple. Am taiat, si am taiat, si am taiat de peste tot, am taiat intruna, am taiat atat de mult incat imi era frica ca nu o sa mai am ce sa zic la prezentare, ca n-o sa-mi mai regasesc ideile. Si am taiat tot ce era extra. Am vrut sa fie clar si succint. Si a iesit bine”.

La polul opus a fost echipa reprezentata de Iulian Sarbu, echipa care a avut in prezentare un clip despre target, un teaser pentru campanie si chiar si o poezie la final, creata de Silvian David in 5 minute la un Mc.

Ca si altor echipe, si lor li s-a intamplat sa li se respinga ideile: “Nu o data s-a intamplat sa intram la coaching cu o idee de care ziceam ‘gata, frate, ASTA e, am gasit-o, am prins-o’, iar la coaching sa ni se dezmembreze complet. Asa ca ieseam in fata portii si ziceam ‘Si acum ce facem? Hai la Verona sa o luam de la capat’ si am luat-o in fiecare zi efectiv de la capat pana ieri cand Liviu Turcanu ne-a zis ca nu prea merge strategia noastra pentru ca sunt probleme cu legal-ul si am iesit si am zis “Ce facem? Hai sa mergem mai departe cu ideea noastra”. Si am facut o incercare”.

“La traininguri a fost foarte bine, la coaching mai putin pentru ca intram cu o idee si ieseam cu totul altceva sau cu nicio idee, de fapt. Dar totul a fost constructiv pana la urma”, a spus Diana Gandila.

Alaturi de Iulian, Silvian si Diana au lucrat la campanie Simona Sambotin si Laura Iordache, care si-au amintit cu placere de filmari.

In timpul prezentarii primei echipe, tinuta de Narcisa Nicoara si Armina Stepan, explicatia uneia dintre executiile neconventionale a fost insotita de sunetul real scos de deschiderea unei sticle de Grolsch cu iconicul swingtop.

Despre munca in echipa, Narcisa a povestit: “Pot sa spun ca noi am convietuit pe toata perioada Atelierelor, in afara momentelor in care am dormit. In rest, am stat toata ziua impreuna si am lucrat si dupa training timp de 12 sau 14 ore din 24”.

Armina Stepan ne-a spus ca a fost dificil inceputul, cand tutorii le-au sugerat sa o ia de la capat: “Intr-o prima faza noi aveam niste idei cu care voiam sa mergem mai departe si am fost intoarse din drum, dar a fost o chestie buna, a fost constructiva pentru ca ne-am dat seama ca pur si simplu nu am luat-o in directia care trebuie. Apoi, mai pe la jumatatea saptamanii de Ateliere, am gasit in sfarsit directia si la coaching pur si simplu am fost incurajate sa continuam”.

Din singura echipa de fete au mai facut parte Alexandra Sandu, Cristiana Cazacioc si Sabina Botez.

O alta echipa care a fost nevoita sa renunte la primele idei inainte de a ajunge la cea finala a fost cea formata din Alexandru Vasile, Alexandra Aghinitei, Diana Gheorghita, Marian Ionescu si Adriana Vilcu.

"Ceea ce am experimentat aici e o doza concentrata a ceea ce se intampla intr-o agentie. Am trecut prin toate etapele: prin haos (in special), prin nervi tociti, prin momentul in care nu stii ce trebuie sa faci, nu stii unde esti, mai ai cateva ore si iti dai seama ca ‘bai, frate, eu trebuie sa schimb totul! N-am nimic, sunt zero!’; Si apoi vine ideea”, a spus Marian Ionescu.

Membrii celei de-a cincea echipe au optat sa nu prezinte cu totii pentru a fi siguri ca vor avea parte si de priviri aprobatoare in sala. Nici ei nu au fost feriti insa de emotiile schimbarilor din ultimul moment: “Chiar in ultima zi s-a intamplat sa ne dea cumva ideea peste cap, dar a fost intr-un mod constructiv in sensul ca am pastrat linia principala, doar ca am invelit-o altfel”, a spus Marius Vechiu, care a vazut in Atelierele IQads Kadett o ocazie de a se cunoaste personal si profesional.

“Ne-a adus cu picioarele pe pamant ultima zi. Eram un pic cam prea experimentalisti, ca sa zic asa”, a confirmat Vlad Tanase.

Alaturi de ei au lucrat Sorina Stanciu, Loredana Stan si Roxana Danaila.

Dupa ce si-au notat observatiile in timpul prezentarilor, tutorii si reprezentantul Grolsch urmeaza sa decida pana duminica ce echipa a rezolvat cel mai creativ brieful oferit de Grolsch.

Atelierele IQads Kadett reprezinta o saptamana de training-uri si sesiuni de coaching cu oameni din industria locala de publicitate, care vor supraveghea cei 25 de participanti pregatiti sa experimenteze tot ce tine de lucrul intr-o agentie de publicitate – de la primirea brief-ului, elaborarea strategiei si gasirea ideilor creative si pana la realizarea executiilor si prezentarea in fata clientului. Proiectul este realizat cu sprijinul Grolsch.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related