
Articole care fac referire la Loredana


„Angajații își doresc apartenența la o comunitate de profesioniști, un loc de muncă cu sens, iar reputația angajatorului este și ea importantă.”

Mastercard și Junior Achievement lansează „Lecția de finanțe”, un program național de educație financiară, pentru profesorii din învățământul gimnazial

Speakeri locali, naționali și internaționali se reunesc pe 7 octombrie în cadrul primei ediții Oradea HR Vibes

Pepsi este partener oficial al Romanian Music Awards, alături de care a pregătit o întreagă experiență de brand pentru spectatori
![[Desen pe bandă] Octavian Curoșu: În spațiul Românesc, acest domeniu încă mai suferă de o prejudecată din partea săcietății ca fiind ceva doar pentru copii](https://media.iqads.ro/2022/08/fotojet-2022-08-29t114322-527-cover-410.jpg)
[Desen pe bandă] Octavian Curoșu: În spațiul Românesc, acest domeniu încă mai suferă de o prejudecată din partea săcietății ca fiind ceva doar pentru copii
![[Comunicare ca la carte] Rodica Săvulescu: Facultatea este acolo pentru a-ți oferi o structură, o hartă pe baza căreia poți să navighezi prin domeniul ales](https://media.iqads.ro/2022/05/1-foto-rodica-savulescu-credits-andrei-cristian-petrescu-cover-410.jpg)
[Comunicare ca la carte] Rodica Săvulescu: Facultatea este acolo pentru a-ți oferi o structură, o hartă pe baza căreia poți să navighezi prin domeniul ales

Keed intră în portofoliul Social Stars by Ringier România & BrandTube și combină pasiunea pentru gătit și muzică în interacțiuni autentice și originale cu audiențe diverse

Solve For Tomorrow by Samsung - competiția națională care încurajează elevii să găsească idei inovatoare prin tehnologie și educație, pentru binele comunității

Ringier si BrandTube lansează Social Stars – un proiect colaborativ între artiști independenți, creatori de conținut, podcastari și site-uri locale de conținut

Campania Kiss FM, Magic FM, Rock FM provaccinare merge mai departe cu implicarea mai multor personalităţi din România

Campania de vaccinare. Raluca Feher: Armata ar fi trebuit să ajute la implementare, nu să fie purtătoare de mesaj. Nu suntem în război, nu suntem o dictatură militară sud-americană
![[SoMe 2020] Loredana Andrei: În 2020, online-ul a devenit principala sursa de informare pentru mai multe tipuri de target decat cele cu care eram obisnuiti](https://media.iqads.ro/2020/07/loredana-andrei-cover-410.jpg)
[SoMe 2020] Loredana Andrei: În 2020, online-ul a devenit principala sursa de informare pentru mai multe tipuri de target decat cele cu care eram obisnuiti

Violeta-Loredana Pascal, business coach şi mentor, vorbește despre noul mod de a lansa și conduce o afacere la ”Zile Creative”

IAA România aduce cea mai bună inspirație internațională în România și în 2018, prin cea de-a doua ediție a Conferinței Globale IAA „Creativity 4 Better”

A cincea ediție CSR4WOMEN by AVON. Proiectele sociale dedicate femeilor, piese într-un domino al responsabilității
![[#Instagrammer #nofilter] Oana Vasiliu: Eu zic despre mine că stau într-o lume a mea unde văd numai frumosul, pe un puf roz sub un glob păzit de unicorni](https://media.iqads.ro/2017/10/collage9-cover-410.jpg)
[#Instagrammer #nofilter] Oana Vasiliu: Eu zic despre mine că stau într-o lume a mea unde văd numai frumosul, pe un puf roz sub un glob păzit de unicorni

Ultimele noutăți din domeniul electro-mobilității vor fi prezentate la conferința „Electric Cars – The Future Now”
![[Cu brandurile la drum lung] Story-telling, dar mai ales story-doing. Aproape un deceniu de relație serioasă între GMP și Timișoreana](https://media.iqads.ro/2017/03/collage28-cover-410.jpg)