Brief-ul pentru Atelierele IQads Kadett a fost dat de Andreea Munteanu (Grolsch)

Brief-ul pentru Atelierele IQads Kadett a fost dat de Andreea Munteanu (Grolsch)

Prima intalnire din cadrul Atelierelor IQads Kadett by Grolsch, proud sponsor of the experimentalist since 1615, a avut-o ca invitata din partea Grolsch pe Andreea Munteanu, care le-a oferit celor 25 de participanti o sesiune de briefing, pentru a ii ajuta in crearea campaniilor pe care acestia trebuie sa le prezinte la sfarsitul programului.

Dupa ce participantii au putut citi brieful din mapa oferita de Grolsch, Andreea le-a raspuns primelor intrebari, care au fost legate de publicul tinta, de competitie, de pret, de agentiile cu care colaboreaza brandul, de evenimentele Grolsch de pana acum si despre asteptarile pe care le are de la campaniile pe care le vor crea.

"I-am vazut entuziasmati pe copii si cred ca o sa vina cu idei, nu stiu daca sa le zic marete sau grandioase, dar deosebite, pentru ca le-am spus ca nu e necesar sa se limiteze. Sunt convinsa ca vor veni cu idei ori asemanatoare cu ce-am facut, ori foarte noi, pe care sper din tot sufletul sa le putem implementa in viitorul apropiat”, a spus Andreea Munteanu.

Brieful pe care vor lucra cei 25 de membri din junior marcom dream team in urmatoarele 7 zile este unul real, dupa cum ne-a explicat Andreea: "Este un brief real; ultimele campanii pe care le-am facut noi au avut foarte multe componente din acest brief si in continuare proiectele pe care vrem sa le facem au acest brief la baza pentru ca tot ce vrem sa facem este sa ducem brandul mai departe si sa ne folosim foarte mult de componenta digitala, care este foarte bine dezvoltata in momentul de fata pentru acest brand, dar vrem sa mergem foarte mult si spre consumatorii in mediul offline".

Pentru a-i introduce mai bine pe participanti in universul Grolsch, Andreea Munteanu a vorbit despre actiunile brandului de pana acum: unul dintre cele mai mari proiecte a fost "Bucharest by hand" , o platforma unde oamenii creativi pot sa reinterpreteze orasul, dupa care Grolsch a urmarit sa aduca arta "in strada", nu doar online, drept pentru care a fost lansat proiectul "Change the city with creativiy", care a avut o serie de activari neconventionale: "Teatru mobil", unde se jucau piese de teatru in autobuzul Grolsch, "Muzica live in intersectii" - scene instalate in centrul orasului unde artistii interpretau muzica la diferite instrumente pentru a mai tempera din zgomotul si nebunia orasului - si "Cinema la metrou", unde au fost proiectate scurtmetraje pe un ecran instalat in statia de metrou Piata Victoriei. Alte proiecte in care se implica Grolsch sunt "Romanian Paper Girl", un proiect in care lucrari de arta, la finalul expozitiei, sunt rulate si distribuite de pe bicicleta diferitilor trecatori pe strada, "ShortsUP", "Street Delivery", "Femei pe Matasari" sau "Rokolectiv".

"Grolsch e un brand foarte permisiv si, in acelasi timp, nonconformist. Noi nu am fost la niciun eveniment pana acum la care sa mergem sa ne punem bannere cu Grolsch; cu siguranta nu o sa vedeti asa ceva de la Grolsch nici in viitorul apropiat. Noi am incercat sa introducem brandul in lumea oamenilor intr-un mod natural, pentru ca experimentalistii si followers-ii experimentalistilor sunt oameni care nu accepta branduri, care nu accepta corporatii, asa ca brandul trebuie sa vina intr-un mod natural pentru ei. De exemplu, sunt mesele pe care le-ati vazut aici, acestea sunt unul dintre obiectele pe care le aducem noi branduite la evenimente pentru ca nu intervin atat de mult in cadrul unui eveniment. Nu o sa vezi mare scris peste tot Grolsch sau ca facem pliante. Cu siguranta nu o sa vedeti nimic conventional din partea noastra. Nu cred ca ati vazut pana acum la televizor vreo reclama la Grolsch si nici nu o sa vedeti in viitorul apropiat. La fel, nici cu outdoor-uri nu am vrut sa impanzim orasul; am avut doar 3 productii de OOH inovativ cu niste monstri iesiti in afara”, a detaliat Andreea.

La finalul intalnirii, participantii au aflat echipele cu care vor lucra in urmatoarele zile, ce se va intampla la trainingurile care vor fi sustinute de Andrei Tripsa (Creative Partner, Three), Bogdan Gheorghiu (Creative Director, HyperActive), Costin Radu (Managing Partner, The Geeks), Liviu Turcanu (Creative Director, Mercury360) si Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO), si au primit cadouri demne de niste creativi, din partea Grolsch.

In functie de campaniile finale pentru brieful oferit de Grolsch, trainerii vor alege o singura echipa castigatoare, ai carei membri vor intra intr-un stagiu de practica in publicitate de o luna.

Despre Atelierele IQads Kadett

Atelierele IQads Kadett reprezinta o saptamana de training-uri si sesiuni de coaching cu oameni din industria locala de publicitate, care vor supraveghea cei 25 de participanti pregatiti sa experimenteze tot ce tine de lucrul intr-o agentie de publicitate – de la primirea brief-ului, elaborarea strategiei si gasirea ideilor creative si pana la realizarea executiilor si prezentarea in fata clientului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related