Rezumat privind termenii in care se desfasoara o campanie publicitara - obiect al unui contract de publicitate incheiat intre o agentie de publicitate si un client - si care cuprinde informatii privind obiectivele, strategia de actiune si bugetul necesar.
In urmatoarea faza, misiunea agentiei consta in realizarea propriu-zisa a mesajului si alcatuirea planului media: stabileste suportul/suporturile media cele mai adaptate, cumpara spatiu publicitar, intocmeste un calendar precis cu datele de aparitie, formatele selectate, timpii de antena etc
Brief-urile de presă reprezintă o conferință de presă scurtată la minimum din lipsa timpului sau a urgenței care da caracterul întâlnirii. Conceptul a fost preluat de PR cu înțelesul de a furniza informații, pe scurt, despre o campanie, cu scopul de a te face înțeles și a-ți prezenta obiectivele. Într-un brief se precizează, în general, obiectivele campaniei, titlul proiectului și livrabilele




![[Recap 2025] Ciprian Susanu: AI-Generated content va trece de la experiment la mainstream. În 2025 toată lumea "experimenta". În 2026 va deveni parte din procesul standard](https://media.iqads.ro/2025/12/ciprian-susanu-foto-cover-410.jpg)
![[Recap 2025] Claudiu Ludoșan: Claritatea bate viteza. Toți au alergat. Puțini au știut în ce direcție](https://media.iqads.ro/2025/12/1-1-16-1-cover-410.jpg)




![[PR Playbook] Roxana Dibă: Cred că nu se schimbă doar granițele etice în PR, ci întreg sistemul de valori la care ne raportăm](https://media.iqads.ro/2025/12/roxana-diba-managing-partner-plus-fler-cover-410.jpg)
![[Pitch Report] Victor Croitoru: Totul revine la ritmul de dezvoltare al capabilitatilor din industrie. Practic, procedurile de pitch nu au reusit sa tina pasul cu acest ritm](https://media.iqads.ro/2025/12/fotojet9-cover-410.jpg)








![[Visual Key] Bianca Dragu & Mircea Solomiea: Trăim într-un haos vizual în care totul vrea să fie „cool” și „vândut repede”, dar rareori mai vezi ceva curat, care respiră](https://media.iqads.ro/2025/11/biana-mircea-cover-410.jpg)
![[Start în industrie] Ariana Stănescu: Cred că educația este foarte importantă, dar nu este cea care îți dictează viitorul sau cariera. Cel mai mult am învățat din practică](https://media.iqads.ro/2025/11/ariana-stanescu-poza-landscape-cover-410.jpg)


![[Pitch Report] Roxana Memetea: Un pitch ar trebui să fie un exercițiu strategic și creativ, nu o cerere de plan de comunicare complet pe un an, cu toate direcțiile de business incluse](https://media.iqads.ro/2025/11/fotografie-roxana-memetea-cover-410.jpg)
![[SoMe Update] Dorian Ilie & Ioana Pîrjolescu-Piekalski: Vorbește ca un om, nu ca un bot. Umorul, vulnerabilitatea și poveștile reale prind mult mai bine decât postările „perfecte”, lipsite de substanță](https://media.iqads.ro/2025/11/fotojet4-cover-410.jpg)


![[Case Study] Lansarea FERRO System: studiu de caz despre claritate, viteză și rezultate măsurabile](https://media.iqads.ro/2025/11/poza-principala-cover-410.jpg)










