Articole care fac referire la BOLD
Innovative artist Ioana Mischie receives three top awards in European XR, adding Romania on the global map of transmedia art
HR Summit 2024: Influența tehnologiilor inovatoare în recrutarea și retenția angajaților din România
Clădirea fostului restaurant CINA își redeschide porțile pentru cea de-a XII-a ediție Romanian Design Week
BOLD, fondul de capital de risc al L’Oréal, investește în timeline, o companie elvețiană de biotehnologie a longevității
L'Oréal Groupe a prezentat AirLight Pro la CES® 2024, un instrument inovator, de calitate profesională pentru uscarea părului, care are grijă atât de păr, cât și de planetă
În curând: proiecții speciale cu echipa filmului Klaus & Barroso în 13 orașe. Comedia călătorește prin România din 9 ianuarie 2024
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
Oana Iancu: Sunt puține filme românești care sunt greu de etichetat sau care, în ciuda etichetării clare, au succes la toate tipurile de spectatori. Eu cred că „Miracol” e în acea zonă
Initiative lansează Business Intelligence Suite, un pachet de instrumente și competențe care sprijină deciziile de business ale clienților la toate nivelurile
Imaginația copiilor a catalizat Tangible Utopias, singurul proiect VR care încă din etapa de dezvoltare a dus România la Cannes XR, Bienala de la Veneția și VRDays Europe
[Trenduri 2020] Andreea Dinescu: Nu cred că trebuia să așteptăm anul 2020 pentru a vorbi despre burnout
Golin & iSense Solutions: Cât de mult contează responsabilitatea socială a companiilor pentru consumatorii români?
Golin & iSense Solutions analizează influenţa pe care o are social media asupra deciziei de cumpărare. Pentru 9 din 10 români, un review bun în social media înseamnă peste nota 4
De la „Crăciun fericit!” la „Crăciun diferit!”. MullenLowe analizează cum s-a schimbat modul în care ne raportăm la sărbători
Golin a mers în Băicoi și Pătârlagele ca să arate de ce nu trebuie ignorați consumatorii din comunitățile mici
Creativitatea romaneasca, din nou in showcase. Urmeaza a doua editie a festivalului local de creativitate Premiile FIBRA
[La cald, de la Cannes] Simona Suman (Jazz Communication): Juriile de shortlist au fost destul de dure, lista nominalizarilor a fost mai scurta mai ca in alti ani
Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Calatoria consumatorului de la descoperirea la achizitia unui produs sau serviciu
Copiii, reclamele si tehnologia. Studiu Bold by Lowe Group: Copiii din Romania petrec peste 5 ore pe zi pe retelele sociale














![[Case Study] McCann Worldgroup Romania - KFC - "Christmas Bucket 2016"](https://media.iqads.ro/2017/06/kfc1-cover-410.jpg)













![[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-8001-cover-410.jpg)
![[Premiile FIBRA #1] Tragem linie: cel mai bun juriu prezent vreodata in Romania, 96 de speakeri, 99 premii pentru campaniile din ultimii doi ani, 4 zile, multe luni de pregatire](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-410.jpg)









