Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Banci si Asigurari in online in februarie 2014

Banci
Sectorul Banci a generat in luna februarie a acestui an aproape 13.000 de aparitii in online, cu 11% mai multe ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 26 de milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe segmentul de bloguri si forumuri, unde s-a inregistrat o scadere de 15%. Vizibilitatea in presa online si in retelele sociale a crescut cu 3%, respectiv 42%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

 

Topul vizibilitatii brandurilor de Banci in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de BCR, BRD Groupe Societe Generale si Banca Transilvania.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Banci in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Bancpost, Garanti Bank si Banca Transilvania.

"People talking about this" este numarul dat de Facebook si este listat si pe pagina, dupa numarul de like-uri. Acest numar este calculat saptamanal, iar in topul fbMonitor este afisat ultimul numar dat de Facebook in luna respectiva.

Categoria "active" desemneaza numarul de useri unici care au comentat sau au dat like la un post al paginii in luna respectiva si este calculat de fbMonitor.

Cele mai de succes postari vin din partea ING Web Cafe si Garanti Bank.

Asigurari
Sectorul Asigurari a generat in luna februarie a acestui an peste 5.500 de aparitii in online, inregistrand o dublare a totalului de aparitii din luna precedenta, si un viewership de peste 11,5 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut semnificativ fata de luna precedenta pe toate categoriile monitorizate: cu 57% pe bloguri si forumuri, cu 92% in presa scrisa si cu 180% pe retelele sociale.

 

Topul vizibilitatii brandurilor de Asigurari in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Astra Asigurari, Carpatica Asigurari si AXA Life Insurance.

Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Asigurari in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, este condus de Generali Asigurari, ASIROM si RCA Ieftin.

Cele mai de succes postari vin din partea Generali Asigurari.



TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related