Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Banci si Asigurari in online in februarie 2014

Banci
Sectorul Banci a generat in luna februarie a acestui an aproape 13.000 de aparitii in online, cu 11% mai multe ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 26 de milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe segmentul de bloguri si forumuri, unde s-a inregistrat o scadere de 15%. Vizibilitatea in presa online si in retelele sociale a crescut cu 3%, respectiv 42%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related