De vorba cu Vasile Alboiu (SENIORHYPER): Sut la Bucuresti, gol la Mamaia in cea mai recenta activare Orange

De vorba cu Vasile Alboiu (SENIORHYPER): Sut la Bucuresti, gol la Mamaia in cea mai recenta activare Orange

Vara aceasta, Orange a plecat in turneu prin tara pentru a le arata oamenilor, prin tot felul de activitati interactive, cat de tare e internetul la viteze 4G. Una dintre ele: fotbal jucat la viteze 4G si sute de km distanta. Sa spunem ca tu esti in Bucuresti, in pasajul de la Universitate, si un prieten al tau e in Mamaia, la cortul Orange de pe plaja H2O. Tehnologia folosita de SENIORHYPER pentru activarea Orange iti permite sa sutezi o minge virtuala din Bucuresti, in timp ce prietenul tau din Mamaia apara varianta reala a aceleiasi mingi. Si invers. Activarea se foloseste de Kinect (dar nu numai) si s-a desfasurat intre 19 iulie si 3 august. Cei care merg la Summer Well weekend-ul acesta vor avea inca o sansa sa testeze fotbalul la viteze 4G. Vasile Alboiu (Creative Director, SENIORHYPER) ne-a povestit mai multe despre cum a pus SENIORHYPER activarea la punct - de la idee pana la detalii - dar inainte sa cititi raspunsurile lui, aruncati un ochi si peste filmuletul de making-of:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related