Profero obtine 3 premii la Mobile Awards 2016, in cadrul Mobifest. Proiectele premiate au fost Orange My Heartbeats si Spiderkids VR

Profero obtine 3 premii la Mobile Awards 2016, in cadrul Mobifest. Proiectele premiate au fost Orange My Heartbeats si Spiderkids VR

Agentia Profero a obtinut trei premii la Gala Mobile Awards 2016, organizata in cadrul celui mai important eveniment de mobile marketing din Romania, Mobifest. Competitia recunoaste cele mai creative si inedite aplicatii si campanii din mediul online.

Proiectele care au adus agentiei aprecierea juriului au fost My Heartbeats, realizat pentru Orange, si Spiderkids VR, realizat pentru Muzeul “Grigore Antipa”. 

 

"Proiectele de real succes sunt acelea care reusesc, in acelasi timp, sa livreze rezultatele dorite sau peste asteptari pentru client, dar si sa inoveze, sa devina memorabile prin ceea ce lasa in urma si sa aduca, astfel, o contributie la evolutia industriei. De aceea, ne bucuram de fiecare data cand suntem apreciati in cadrul unor astfel de evenimente care incurajeaza deopotriva functionalitatea, relevanta, precum si originalitatea si experienta oferita de un proiect", spune Ana-Maria Ghiurca (Client Service Director, Profero).


Ana-Maria Ghiurca (Client Service Director, Profero)

 

Categoria Best Branded Apps a fost castigata de Orange My Heartbeats, prima aplicatie prin care poti trimite dragostea ta celor dragi. Aplicatia inregistreaza sunetul inimii, ca tu sa poti spune cel mai frumos si autentic “Te iubesc”.

 

"Cred ca cel mai important lucru pe care am reusit sa il demonstram cu aceasta aplicatie a fost ca tehnologia nu exclude emotia, ba dimpotriva. Intr-o mare de ‘<3’, Orange ne-a reamintit semnificatia celor mai grele doua cuvinte din lume", adauga Miruna Dumitrescu (Copywriter Profero).

 

Pentru a detecta bataile inimii, aplicatia inregistreaza, folosind camera si blitzul telefonului, fluctuatiile de intensitate a luminii care trece prin degetul utilizatorului. Diferentele de lumina sunt masurate, inregistrate si convertite ulterior in batai pe minut, respectiv in sunet.

Aplicatia a avut peste 580.000 de descarcari, clasandu-se pe primul loc in Top Free Apps timp de 3 saptamani, in Google Play si App Store, surclasand aplicatii de notorietate ca Facebook si WhatsApp.

 

Spiderkids VR a obtinut locul I in categoria Special Projects, precum si un premiu special acordat de Google Romania, pentru tehnologii avansate utilizate in comunicare. Profero a creat un joc de realitate virtuala pentru a promova expozitia “Tesaturi periculoase”, gazduita de Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa”.

Publicul principal al expozitiei, copiii, au fost incurajati sa intre in universul arahnidelor si sa vada lumea prin ochii unui paianjen sau ai unui scorpion. De la teama la fascinatie a fost un singur pas: mai exact pasul de a te echipa cu ochelarii speciali pentru aplicatia VR. Copiii au aflat cum este sa fii de 1.000 de ori mai mic, cum poti merge pe pereti si cum un dormitor se poate transforma intr-un univers numai bun de explorat.

In cele doua zile in care s-a desfasurat proiectul, peste 200 de copii au interactionat cu aplicatia de virtual reality. In plus, peste 43.000 de persoane au vizitat expozitia.

 

Premiile Mobile Awards sunt acordate anual in cadrul evenimentului Mobifest dedicat agentiilor si profesionistilor din marketing, comunicare si dezvoltare online, precum si companiilor care activeaza in zona mobile. Proiectele inscrise sunt jurizate de catre un grup format din experti in mobile marketing si persoane din agentii, potrivit unor criterii precum originalitate, design, structura, navigabilitate si functionalitate, relevanta si interactivitate, experienta generala oferita de acestea.

 

Din echipa Profero care a dezvoltat proiectului Spiderkids VR au facut parte Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Alin Marghidanu (Group Creative Director), Anca Masek (Art Director), Vlad Emandi (Flash designer), Veronica Ciacoveanu (Account Director) si Alexandra Circiu (Senior Account Executive).

Aplicatia Orange My Heartbeats a fost realizata de echipa Profero formata din: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Alin Marghidanu (Group Creative Director), Miruna Dumitrescu (Copywriter), Ana-Maria Ghiurca (Client Service Director), Valentin Nenu (Account Director) si Oana Mailat (Account Manager), Anca Masek (Art Director).

Pentru cele doua aplicatii, Senior Programming a asigurat componenta de programare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related