Articole care fac referire la Summer Well
Drone, testare și dialog deschis: MedLife transformă din nou festivalurile în spații pentru sănătate sexuală și educație reală
Generația care nu vorbește despre sex: peste 60% dintre tinerii români evită sau nu au vorbit niciodată despre BTS
Golin câștigă Gold și Bronz la Effie Awards România 2025 cu „World’s Favourite Toilet”, campanie dezvoltată pentru MedLife
LINE Agency câștigă 4 premii la Webstock 2024 pentru excelența în campaniile de comunicare integrate și social media
LINE Agency a transformat Summer Well în locul perfect al îngrijirii pielii prin activarea creativă "Skincare Hotel" pentru L'Oréal Dermatological Beauty
Inițiativa MedLife de testare BTS din cadrul festivalurilor Electric Castle și Summer Well a ajuns la peste 1.000 de tineri
Summer Well. Când muzica, tehnologia și natura se întâlnesc într-un festival al experiențelor Orange
Studiu MedLife: 90% dintre tinerii români nu au suficiente cunoștințe pentru a identifica și a se proteja de infecțiile și bolile cu trasmitere sexuală
UNTOLD Creators by Visa, primul proiect comunicat și implementat de unit-ul creativ LINE X DjSuperStore
Ciprian Anton, Sponsoring & Events Manager Bergenbier S.A.: Un eveniment reușit este mai mult decât o întâlnire între brand-uri și oameni
[Marcom 2024] Ruxandra Micșunescu: Ne putem astepta ca muzica sa devina o parte si mai importanta din mixul de marketing in 2024
Alex Nimurad: Cred ca provocarea cea mai mare a unui artist in 2023 e sa ramana conectat si sa incerce sa nu respinga cu vehementa trenduri sociale care devin normalitate
Sănătatea abordată 360 de grade - Cum a adus MedLife starea de bine la cele mai îndrăgite festivaluri de muzică ale verii, alături de Godmother
iSense Solutions evaluează activările brandurilor prezente la UNTOLD, în calitate de partener oficial de research pentru al doilea an
Agenția de cercetare de piață iSense Solutions este pentru al doilea an consecutiv partener oficial de research pentru festivalurile UNTOLD și Neversea
S-a dublat numărul românilor care intenționează să participle la festivalurile de muzică de anul acesta
Reverse Perspective – artă și inovație într-o nouă perspectivă glo™ Hyper X2 susține o nouă instalație de artă contemporană, pe care să o descoperi într-o plimbare în București
Ioana Petrovici: Am stiut ca Entertainmentul este locul unde putem sa ne punem amprenta si sa fim onesti in relatia cu targetul nostru. Astfel a aparut campania Pepsi a acestei veri
BAT și One Night Gallery aduc FULL SPECTRUM EXPERIENCE la SENAT Galerie în București. Un vernisaj – eveniment de artă contemporană și manifest pentru feminitate, dincolo de stereotipii și convenții sociale
Andrei Nica: Ne-am gândit cum ar arăta cea mai nebună campanie de vară Pepsi. Apoi am făcut fix invers
Experiența Pepsi la Summer Well: senzorială, fun, demnă de pus în stories sau de povestit părinților
NIVEA şi Highlight Agency au provocat festivalierii de la Summer Well să își depășească limitele. Un parteneriat de tradiție între brand, agenție și festival
[Out of Office] Teodora Munteanu: Sunt pe principiul că nu ar trebui niciodată să te forțezi când simți că te ajunge oboseala. Dacă corpul tău îți spune că nu mai poate, îi dai o pauză
[Glamping in Ro] Alina Marinescu: Mi-am dorit sa fac ceva in Romania care sa inspire si sa arate lumii intregi cat de frumoasa este aceasta tara
[Optimism de business] Ina Biebel: Am încurajat mereu clienții să poarte la vedere și tricoul cu înjurătură și cele cu replici destul de explicite de agățat
Alex Preda: Eco Graffers Wanted are misiunea de a pune pe harta Bucureștiului o nouă operă de artă urbană colaborativă




![[Gen Punk] Daniel Boiangiu: Muzica spune: ”sunt și eu aici, cine mai e cu mine?”](https://media.iqads.ro/2025/06/abc2eb5e-3975-4d94-abba-cf7b53d733d3-cover-410.jpg)













![[Out of Office] Alina Tanasa: Am anxietate de fiecare data cand revin din vacanta](https://media.iqads.ro/2021/09/a2-cover-410.jpg)














