
Articole care fac referire la Summer Well


Reverse Perspective – artă și inovație într-o nouă perspectivă glo™ Hyper X2 susține o nouă instalație de artă contemporană, pe care să o descoperi într-o plimbare în București

Ioana Petrovici: Am stiut ca Entertainmentul este locul unde putem sa ne punem amprenta si sa fim onesti in relatia cu targetul nostru. Astfel a aparut campania Pepsi a acestei veri

BAT și One Night Gallery aduc FULL SPECTRUM EXPERIENCE la SENAT Galerie în București. Un vernisaj – eveniment de artă contemporană și manifest pentru feminitate, dincolo de stereotipii și convenții sociale

Andrei Nica: Ne-am gândit cum ar arăta cea mai nebună campanie de vară Pepsi. Apoi am făcut fix invers

Experiența Pepsi la Summer Well: senzorială, fun, demnă de pus în stories sau de povestit părinților

NIVEA şi Highlight Agency au provocat festivalierii de la Summer Well să își depășească limitele. Un parteneriat de tradiție între brand, agenție și festival
![[Out of Office] Teodora Munteanu: Sunt pe principiul că nu ar trebui niciodată să te forțezi când simți că te ajunge oboseala. Dacă corpul tău îți spune că nu mai poate, îi dai o pauză](https://media.iqads.ro/2022/07/picsart-22-07-21-12-40-05-474-cover-410.jpg)
[Out of Office] Teodora Munteanu: Sunt pe principiul că nu ar trebui niciodată să te forțezi când simți că te ajunge oboseala. Dacă corpul tău îți spune că nu mai poate, îi dai o pauză
![[Glamping in Ro] Alina Marinescu: Mi-am dorit sa fac ceva in Romania care sa inspire si sa arate lumii intregi cat de frumoasa este aceasta tara](https://media.iqads.ro/2022/05/fotojet-2022-05-25t110637-288-cover-410.jpg)
[Glamping in Ro] Alina Marinescu: Mi-am dorit sa fac ceva in Romania care sa inspire si sa arate lumii intregi cat de frumoasa este aceasta tara
![[Optimism de business] Ina Biebel: Am încurajat mereu clienții să poarte la vedere și tricoul cu înjurătură și cele cu replici destul de explicite de agățat](https://media.iqads.ro/2022/01/fotojet-2022-01-27t123112-449-cover-410.jpg)
[Optimism de business] Ina Biebel: Am încurajat mereu clienții să poarte la vedere și tricoul cu înjurătură și cele cu replici destul de explicite de agățat

Alex Preda: Eco Graffers Wanted are misiunea de a pune pe harta Bucureștiului o nouă operă de artă urbană colaborativă
![[Out of Office] Andreea Lupescu: Imi dau seama că n-am mai descoperit niciun loc nou recent. Am mers în cele vechi care-mi plac](https://media.iqads.ro/2021/08/av2-cover-410.jpg)
[Out of Office] Andreea Lupescu: Imi dau seama că n-am mai descoperit niciun loc nou recent. Am mers în cele vechi care-mi plac

Despre repornirea industriei muzicale românești la Romanian Music Export, online, pe 31 ianuarie 2021

Romanian Music Export, primul program românesc de promovare și de export muzical la nivel european, va avea o ediție online pe 31 ianuarie 2021
![[Light & Sound] Poveștile lui Silviu Scrob: De la vizita Papei, la festivaluri de teatru sau jazz, Eurovision și Cerbul de Aur](https://media.iqads.ro/2020/11/cover15-cover-410.jpg)
[Light & Sound] Poveștile lui Silviu Scrob: De la vizita Papei, la festivaluri de teatru sau jazz, Eurovision și Cerbul de Aur
![[De la IQads] Silvia Floares: În România pare că se apelează la publicitate și specialiști în comunicare ca la dentiști, doar când e musai nevoie](https://media.iqads.ro/2020/10/poza-silvia-andrei-gindac-cover-410.jpg)
[De la IQads] Silvia Floares: În România pare că se apelează la publicitate și specialiști în comunicare ca la dentiști, doar când e musai nevoie

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
![[Povesti de fotografi]: Vlad Cupșa: Gândesc ca un fotojurnalist, dar compun și încadrez ca un minimalist convins](https://media.iqads.ro/2020/08/fotojet-31-cover-410.jpg)
[Povesti de fotografi]: Vlad Cupșa: Gândesc ca un fotojurnalist, dar compun și încadrez ca un minimalist convins

Cele mai tari activări experiențiale de brand au fost implementate la festivalurile verii de divizia Experiential by Syscom Digital

Feel the music – prima petrecere accesibilizată pentru persoane cu deficiențe de auz va avea loc în București

Experiential by Syscom Digital a implementat un booth senzorial interactiv pentru Colorista de la L’Oreal Paris la festivalul SummerWell

STUDIU Starcom: 9 din 10 români au auzit de Untold și Neversea, cele mai populare festivaluri din România
![[Influencer Update] Octavian Gheorghe, GMP PR: Noile generații mușcă mai bine un conținut bun versus un parteneriat de tipul ambasador](https://media.iqads.ro/2019/07/octavian-gheorghe-cover-410.jpg)
[Influencer Update] Octavian Gheorghe, GMP PR: Noile generații mușcă mai bine un conținut bun versus un parteneriat de tipul ambasador
![[SoMe 2019] Ioana Stefancu (OMV Petrom): Ne vom diversifica abordarea cand vom fi pregatiti sa ducem comunicarea cu clientul nostru in 2.0](https://media.iqads.ro/2019/01/edimg-9234-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Ioana Stefancu (OMV Petrom): Ne vom diversifica abordarea cand vom fi pregatiti sa ducem comunicarea cu clientul nostru in 2.0

Într-o vară Very Very Lemon Lemon, Golin și limonada Lemon Lemon au oferit un twist efervescent conceptului de picnic urban
