[INSIDER | Business-ul MakeSense PR in 2015] Raluca Bailescu: PR-ul va continua sa ramana pe un trend ascendent, insa, pentru piata locala, ma astept ca ritmul sa fie mai lent decat in ultimii doi ani

Tragand linie dupa 2014, am vorbit cu managerii agentiilor de creatie, PR, BTL si digital despre statusul business-ului lor la inceput de an -  cifre de afaceri, servicii nou dezvoltate, portofolii de clienti - ajungand pana la evolutia pietei in 2015 si planurile de crestere a profitabilitatii fiecarei agentii.

Despre business-ul MakeSense PR aflam de la Raluca Bailescu (Managing Partner).

In 2014, cifra de afaceri a fost de aproximativ 220.000 de euro, dublu fata de anul anterior.

PR-ul va continua sa ramana pe un trend ascendent si in 2015, insa, punctual, pentru piata locala, ma astept ca ritmul sa fie mai lent decat in ultimii doi ani. Desi, in esenta, rolul PR-ului ramane acelasi, forma in care se manifesta ca disciplina este inca intr-o continua schimbare si cred ca va mai dura ceva pana cand isi va gasi locul. Asta aduce cu sine o reala provocare si pentru agentii in a-si contura strategia de business.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol


MakeSense

Hello! We are MakeSense, a smart communication agency based in Bucharest, Romania. We have been the trusted partners of brands and companies since 2010. Our core business is to develop the right content put to use... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related