Articole care fac referire la Omega
Înapoi la școală – Soluții naturale pentru creșterea imunității, a puterii de concentrare și de memorare a celor mici
Confident Agency - premiu pentru comunicarea inovației în cadrul Galei Smart City Industry Awards (SCIA 8)
Film O’Clock International Festival anunță cele 10 scurtmetraje provocatoare și emoționante selectate în secțiunea competițională a celei de-a treia ediții de festival, precum și cele două evenimente conexe
Grupul LEGO dă startul festivităților din această vară dedicate celei de a 90-a aniversări cu LEGO® CON
[Puterea brandurilor] Dani Macarie: In comunism am trait cu “marca proprie” a regimului. E o mare diferenta intre cei care au asteptat sa vina Coca Cola si cei care s-au nascut cu ea in frigider
179 de antreprenori români cu idei de afaceri „verzi”, înscriși la Black Sea ClimAccelerator. Care sunt cele 28 de startup-uri selectate
Unilever se angajează să reducă risipa alimentară și să crească standardele nutriționale ale produselor alimentare din portofoliu
Publicitatea in prime time la Antena 3 si Romania TV in crestere. Printre clientii reveniti saptamana trecuta: Dedeman, Johnson&Johnson si Vodafone
30 de clienti s-au promovat pe Antena 3 si 35 pe Romania TV in prime time-ul saptamanii trecute. Cresteri ale volumelor de publicitate pe ambele statii
Publicitatea in prime time. La Antena 3 usoara crestere, la Romania TV usoara scadere. Printre clientii reveniti: Bergenbier S.A, Berlin-Chemie, Carrefour, Farmec, Hochland, Provident si Rewe
Ce clienti s-au promovat saptamana trecuta in emisiunile din prime time ale statiilor Antena 3 si Romania TV? 28 de companii au fost pe Antena 3 si 38 pe Romania TV
Romania TV caută vinovații din stradă. Brandurile care s-au promovat în prime time la această televiziune
Antena 3 încearcă obiectivitatea. Brandurile care s-au promovat în prime time la aceasta televiziune
Ce branduri s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor din prime time de la Antena 3 si Romania TV
[IQ-ul creativ din publicitate] Iulian Padurariu: Clientii manifesta o sfiala exagerata cand vine vorba de a judeca propunerile creative iar, ca reflex, creativii manifesta o timiditate si o temere de a nu supara si mai exagerate
Pastel intra in al zecelea an de activitate cu o echipa integrata sub viziunea si managementul Danei Nae Popa
[INSIDER | Business-ul MakeSense PR in 2015] Raluca Bailescu: PR-ul va continua sa ramana pe un trend ascendent, insa, pentru piata locala, ma astept ca ritmul sa fie mai lent decat in ultimii doi ani
[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de creatie] Oana Cociasu: In acesti 7 ani, creativitatea publicitarilor din Romania a avut o evolutie inversa, de la extaz la agonie, norocul a fost insa ca am avut surse si resurse vitale































