Articole care fac referire la Unilever
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Unilever
Arena Bucătarilor intră în etapa decisivă: maeștrii gastronomiei românești se luptă pentru trofeu și premii de 80.000 de lei
Viteză, dar și profunzime în deciziile de business? Acum se poate, cu noua soluție de cercetare hibridă calitativ-cantitativă Kantar LIVE, ce oferă imaginea completă, mai repede ca niciodată
Saatchi & Saatchi și editura Nemira lansează „Restart la Povești”, o inițiativă menită să readucă magia poveștilor în grădinițe și în școli
Magnum lansează “The Crack Hunt” – prima activare de gaming care transformă un sunet într-o poftă irezistibilă de înghețată
Workspace Studio atinge 27 de milioane de euro în 2024, cu peste 100.000 mp de birouri moderne amenajate si mobilate
Studiu Reveal Research: Provocările financiare determină românii să caute soluțiile sustenabile cu beneficii economice directe
Ivan Laketa: Ne dorim ca Glovo Brand Ads să fie în fruntea revoluției din spațiul media de retail din România
Magnum și The Geeks lansează Magnum Vibe Royale: Înghețata și Gamingul se întâlnesc într-un game show unic
Creativity4Better 2024: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business revine la București într-un format cu totul neașteptat
Ana Maria Diceanu, Brain 4 Strategy: Trăim într-o perma-criză și trebuie să fim vigilenți și pregătiți tot timpul pentru că în joc e reputația companiei
ADAMA pune în valoare tehnologiile inovatoare, dar și agricultura tradițională în noua sa campanie de comunicare
Kaufland și v8 Interactive câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2023
KUBIS și La Fântâna anunță începutul unui nou parteneriat și lansarea platformei digitale lafantana.ro
Bărbatul modern VS. stereotipuri în noua serie „Tu Definești Masculinitatea” semnată KUBIS x Dove Men+Care
KUBIS și Salvați Copiii pun lumina reflectoarelor pe o problemă gravă a societății: abuzul online împotriva copiilor
Viitorul este hibrid: îmbinarea sondajului cu inteligența artificială în testarea de reclame conduce la maximizarea eficienței
Peste 10 000 de tineri și profesioniști își caută un job toamna aceasta la Angajatori de TOP Timișoara și București
Betano și KUBIS te invită să lași noutățile să te surprindă cu și mai multă distracție alături de Dima Trofim și Ionuț Bodonea
25 de ani de strategie cu Razvan Matasel: Cred ca este extrem de important sa nu ramai blocat. Sa nu ramai blocat intr-un tool sau intr-un anumit mediu. Sa nu ramai blocat nici macar in propriul tau rationament
Arctic câștigă aur la Effie Awards România 2023 cu o campanie centrată pe educarea consumatorilor despre un stil de viață sustenabil
The World Federation of Advertisers (WFA) lansează Marketingul Sustenabil 2030 pentru a apropia intenția brandurilor de a face bine de acțiune
Bestjobs: S-a deschis sezonul internship-urilor. Companiile au peste 4.000 de locuri în programe destinate tinerilor aflați la început de carieră, cele mai multe în Auto, IT, Inginerie și Financiar
Fundația Arctic îi provoacă pe români să adopte comportamente sustenabile prin campania „Redefinește mândria românească”


![[Case Study] De ce brandurile din România mizează puternic pe Glovo Brands Ads](https://media.iqads.ro/2025/10/1-2-cover-410.jpg)

































