[CV de agentie] Diana Minea, ICON Advertising: In 2008 am simtit inceputul crizei din plin, doar lucram pe auto, primul sector care a “cazut”. Din 2009, am diversificat portofoliul de clienti

[CV de agentie] Diana Minea, ICON Advertising: In 2008 am simtit inceputul crizei din plin, doar lucram pe auto, primul sector care a “cazut”. Din 2009, am diversificat portofoliul de clienti

ICON este o agentie mica, dar longeviva: are 12 oameni si 17 ani de existenta. Diana Minea, Client Service Director ICON Advertising, povesteste despre inceputuri, cum au trecut de la pliante la spoturi TV, cand si-au cumparat primul MAC si care sunt avantajele si dezavantajele unei atmosfere de familie.

 

Ne-am infiintat in 1998 si am pornit la drum inca de la inceput cu ideea ca vom realiza campanii integrate, vom lucra cu clienti care isi doresc un parteneriat pe termen lung si carora le vom oferi un serviciu complet.

Am plecat la drum cu o experienta de 3 ani intr-o agentie multinationala si o vointa de fier ca vom face lucrurile sa functioneze.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related