
Articole care fac referire la Client Service Director


Godmother x Henkel Beauty: Îndrăznește să treci din stare-n stare cu noua campanie Fa #CHOOSEYOURMOOD

Paul Markovits & Bogdan Naumovici, despre răcorirea bărbatului român cu umor și bere Skol: Este nevoie de umor într-o categorie care a devenit prea funcțională în comunicare

Vestea proastă: O să mori // Vestea bună: poți să trăiești până atunci - Campanie Alex&Co pentru ... sicrie

Șezătoare și cântec - noul serial Lidl și Mullen România spune povestea producătorilor gamei de produse românești Cămara noastră, pe ritmuri de balade și cu efecte vizuale 3D

Cheil | Centrade și Asociația ANAIS lansează Teatrul Cadourilor dăruite din Vină – o serie de piese de teatru experimental împotriva violenței domestice

AXI Finance & Mullen România prezintă Familia Bandi-Ncard, umoristica poveste fericită a unei familii românești obișnuite
![[Marcom 2021] Deniss Radu: Un trend important este sustinerea producatorilor locali si intoarcerea in comunitate](https://media.iqads.ro/2021/03/deniss-radu-cover-410.jpg)
[Marcom 2021] Deniss Radu: Un trend important este sustinerea producatorilor locali si intoarcerea in comunitate

First Bank lansează o nouă campanie de comunicare în luna dragostei: Creditul de Oriunde, Salvatorul Iubirii, semnată Cheil | Centrade
![[Marcom 2021] Raluca Marin: Virtual is the new reality. Consumatorii s-au obisnuit cu experientele digitale si ne vor impinge constant spre urmatorul nivel](https://media.iqads.ro/2021/02/raluca-marin-ogilvy-romania-cover-410.jpg)
[Marcom 2021] Raluca Marin: Virtual is the new reality. Consumatorii s-au obisnuit cu experientele digitale si ne vor impinge constant spre urmatorul nivel

Repetă ce te face fericit, iar și iar, și iar! Müller Dairy România lansează campania promoțională ce se desfășoară la nivel național „De câte ori Müller, de atâtea ori premii!”, semnată de Godmother

Un muzeu al recunostintei si al gandurilor bune. Campania Bringo da microfonul consumatorilor si le raspunde direct, relaxat si uman

La final de 2020, NN România marchează un an de comunicare sub platforma de brand „Alternativa NN”, semnată de Cheil|Centrade, consolidarea portofoliul de produse cu Asigurarea de Locuință, dar și alte reușite notabile într-un an al provocărilor

SCREEN NATIVE si Vola.ro alaturi de romanii din diaspora si de acasa, pentru sarbatori la distanta, in anul de gratie 2020

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

VEKA și Oxygen dau viață personajului german care se pricepe la ferestre, în serialul Die A-Klasse-Show, cu Hermann VEKA

BETANO a provocat vedetele din România la un joc interactiv de ruletă, într-o campanie semnată de Oxygen

Mirinda #MixUpYourSummer - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări și mixuri muzicale

First Bank lansează cea mai curajoasă promoție a zilei: “De Halloween, sperie-ți banca!” semnată Cheil |Centrade

Godmother semnează campania de digital - BTL pentru Wine of Moldova care va trimite 100 de români să descopere magia vinului de peste Prut

Tuio și Starbucks reinventează cei 2 metri de distanțare socială, în prima campanie națională realizată împreună

Tuio și Pfizer lansează o amplă campanie națională de educare a tinerilor și părinților despre pericolul meningitei meningococice
