Mai nou, Facebook-ul da jos si afise publicitare

Mai nou, Facebook-ul da jos si afise publicitare

Si asta chiar in weekend.  Postarea aceasta a circulat ca un bulgare de zapada in ultimele zile, fiind ornata cu multe alte suparari si comentarii adiacente. 

E vorba de afisul Pepsi, asezat strategic pe langa cinematografe si care le spune oamenilor sa ignore filmele in favoarea timpului cu partenerul si, apoi, sa bea Pepsi. Ma rog, nu chiar atat de transant, ci cu metaforele specifice publicitatii.

 

Bineinteles, oamenii s-au simtit ofensati:

“Ba nu e, Pepsi, e mai mult de atat. Iti uram sa te usuci incet in desert si sa te ignore vulturii pentru ca nu contii nimic natural care sa-i atraga. Semnat, Sindicatul international al selectionerilor si curatorilor de cinema”, comenteaza Irina Trocan, de la care a plecat toata avalansa. 

Irina a absolvit UNATC, este implicata in NexT FilmFestival, si se intelege, astfel, de ce nu ii place ca un brand sa indemne oamenii sa ii ignore munca.

Reactia ei a fost preluata de mai multi oameni implicati in industria cinematografica, dar nu numai.

Asa ca Pepsi a revenit, cu scuze, asupra reclamei: 

 

“Pepsi e un moment. Coboara-l”, sesiseaza Cristian Lupsa pe Instagram, si surprinde exact momentul in care afisul a fost dat jos.

 

Razvan Crisan comenteaza actiunea: “Pepsi a facut ce trebuie! Acum sa speram ca data viitoare vor iesi din birouri ca sa interactioneze in mod real cu clientii lor si sa inteleaga ca un banner ajuta mai putin decat sustinerea cu adevarat a unei cauze!”.

Ruxandra Predescu intareste: “as said, neinspiratie asumata, corectata, reactie rapida. bravo, pepsi! (greseli fac toate brandurile, dar cate isi asuma si remediaza, ba inca foarte repede, hm?)”

Si Screen Native marcheaza momentul la nivel istoric: “Acesta este primul moment pe care mi-l amintesc in istoria recenta in care Facebook da jos un mesh publicitar”.

Dupa ce a ales un presedinte si a dat jos un guvern, iata ca isi intoarce atentia asupra publicitatii.

Cum au corectat altii gafele de comunicare, in urma criticilor din social media? Mai avem exemple de la IKEA, Bic si Old Navy.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Screen Native

Nu mai exista medii, exista doar ecrane si povestea continua care le leaga.Ecranele ne deschid lumea si ne conditioneaza accesul.Cine intelege si poate sa vada viata oamenilor in legatura si in trecerea fireasca de... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related