SCREEN NATIVE semnează clarificarea poziționării DIGI FM

SCREEN NATIVE semnează clarificarea poziționării DIGI FM

DIGI FM, radioul cu cea mai mare acoperire teritorială din Romania comunică, la începutul anului, o clarificare a poziționării și un nou mesaj către public: DIGI FM este NEWSIC Radio, cea mai tare combinație de muzică, știri și entertainment, pentru că e bine să afli toate informațiile și să participi la toate discuțiile, pe cea mai bună muzică.

O combinație armonioasă, în care subiectele zilei, comentate de realizatori cunoscuți, sunt livrate alături de o varietate de muzică contemporană, ca într-un playlist de informații, divertisment și muzică ce îi conferă lui DIGI FM această semnătură unică.

SCREEN NATIVE s-a ocupat de verbalizarea acestui sweet spot și de sublinierea tuturor atributelor DIGI FM, incluzând aici conceptul și imaginea folosite de postul de radio național în campania de lansare din ianuarie 2024. Imaginea dezvoltată de agenție ilustrează exact această îmbinare armonioasă între un radio cunoscut pentru cele mai frecvente programe de știri dar poate mai puțin cunoscut pentru muzica ce reprezintă de fapt proporția cea mai mare din programele DIGI FM.

NEWS și MUSIC sunt acum NEWSIC Radio, locul în care tot ce are mai bun de oferit radioul este împletit de către realizatorii DIGI FM într-un conținut care te informează și te distrează în proporțiile perfecte.

Pentru campania de lansare, am mers la realizatorii DIGI FM și i-am întrebat care sunt artiștii lor preferați, ce cântăreț se ascunde în inima lor de realizatori, ce cantă când sunt în duș sau conduc cu geamul deschis spre mare.

Cu Mândruță a fost simplu, Elvis all the way.

“Cu toții avem un vis. Eu vreau să dau un concert în Vegas. Voi, cei care mă ascultați, visați la fel. Adică să mă duc să dau un recital în Vegas și să vă las în pace. Ei bine, nu se îndeplinește pentru nimeni! Eu stau aici și vă prezint acum un concept nou, o campanie de imagine inedită semnată Digi FM, Newsic Radio, iar voi sunați după Elvis și dați de mine. De luni după amiază, de la 17:00 la 19:00, Elvis is back! Bine, ștergeți Elvis, scrieți Mândruta și sunteți pe aproape. De Digi FM!”, Lucian Mîndruță.

Când a venit rândul realizatorilor matinalului, Oana Zamfir – cea mai nouă membră DIGI FM și Vlad Craioveanu, am intrat în actualitate. Aceștia i-au întruchipat, nici mai mult nici mai puțin decât pe SIA și Dave Gahan.

“Am ales să-l imit pe Dave pentru că în adolescență am crescut cu muzica celor de la Depeche Mode, iar trăirile personajului îmi erau destul de familiare. Ca o paranteză, eu l-am propus și pe Kurt Cobain dar colegilor le-a fost teamă că intru în depresie și le distrug studioul. În plus e bine că mă poziționează printre cei vii.

Feelingul de “More than you know” mă urmărește de o viață și asta pentru că întotdeauna când am simțit rutina am început să umblu la paradigmă și să modific mecanismul ceasului, astfel încât să sune mai bine și să nu mă mai plictisesc. Iar acum, cu partenerul de joacă corespunzător și cu un radio care consider că are forța necesară de a face ca lucrurile să se întâmple, nu poate fi decât minunat!

Newsic este mai mult decat o stire, pentru ca mai mult decât o știre este rumegarea ei, contextualizarea și suprapunerea pe realitatea românească.

Am convingerea că o parte din muzica radioului o fac vocile care se aud în aer (nr.: on air). Muzica au toți, dar armonia necesară pentru o simfonie o au doar anumite stații, iar din perspectiva asta noi suntem acolo. We fit perfect in our music. Atunci când iei lucrurile în serios, ești implicat sută la sută și faci asta natural viitorul te răsplătește.”, Vlad Craioveanu. 

“Povestea mea la Digi FM a început odată cu un proiect profesional foarte provocator, matinalul, alături de Vlad Craioveanu și cu o nouă campanie de imagine în care sunt greu de recunoscut. După 12 ani la TV, am dat hainele de știristă pe rochia și peruca de artistă internațională și mi-a plăcut mult. Inițial am ezitat să spun “da” personajului Sia pentru că nu m-am considerat niciodată un fan al ei, însă am acceptat după ce am studiat-o mai bine și i-am ascultat cu atenție versurile. Sunt zile în care chiar mă simt “unstoppable”, în care simt că “I got stamina” și că “I’m free to be the greatest”. Așa că am intrat în joc și m-am distrat de minune împreună cu Dave Gahan (Vlad Craioveanu) și Elvis (Lucian Mândruță). Sia este mai mult decât o cântăreață misterioasă cu voce memorabilă, la fel cum și eu sunt mai mult decât ce știe publicul din ultimii 12 ani de la TV și va afla de acum înainte de la radio. Mă regăsesc, așadar, în noul concept NEWSIC.

Pentru că fiecare dintre noi este mai mult decât ce se vede din afară. Așa și Digi FM, care este mai mult decât un post de radio de știri. Digi FM este despre oameni, despre povești și emoții. Le împărtășim cu voi la radio, ne bucurăm împreună de multă muzică bună și ne punem din jumătate în jumătate de oră la punct cu informațiile care contează.”, Oana Zamfir.

Astfel, debutul noului duet în matinal a fost acompaniat de o noua poziționare a lui DIGI FM, un început pentru comunicarea dinamică și diferită din acest an, care deschide această frecvență și pentru alte categorii de ascultători.

“DIGI FM, recunosc, ne-a suprins cu un vibe super fresh, și ca atare ne-am propus ca repoziționarea să reflecte asta din plin. Echipa DIGI FM e o combinație de oameni foarte faini, cu background puternic în toate ariile media, deci super profesionaliști dar și foarte fun și actuali. În consecință, radio-ul pe care ei îl construiesc și îl reprezintă, nu putea fi decât o combinație unică în peisajul radio actual. Mulțumim pentru chimia instantă de la debriefing și pentru distracția de la photo sessions șiiiii.. ne revedem pe stadion la concert (inside trauma bond :D)”, Client Service Director, Ana Bărăităreanu.

 

Alexandra Neagoie-Damian, Brand Manager Digi FM:

“Cum poți spune mai mult decât știri dintr-o singură răsuflare? Nu doar știri, ci și muzică. Nu doar informații, ci și divertisment. Nu doar vești, ci și realizatori super mișto, evenimente care fac stadioanele să răsune, concursuri care fac fericiți mii de romani.

Aceasta a fost provocarea, aceasta a fost întrebarea și deja știm cu toți răspunsul.

Digi FM este NEWSIC RADIO. O combinație de muzică, știri și entertainment.

Recunosc că atunci când a răsărit întrebarea de mai sus, ne-am îndoit de un răspuns clar, de o soluție evidentă, pe care tertii, invitați să ne ajute, ar putea să o ofere. Dar iată că temerile noastre au fost degeaba și răspunsul a venit de la Mugur și agenția sa, SCREEN NATIVE, cumva natural.

"Știi ce aveți voi aici?" m-a întrebat Mugur la primul debriefing. "Aici aveți o nouă specie de radio în România. Un radio pentru urechi curioase, brațe deschise și picioare dornice să danseze." a răspuns tot el, natural, ca o continuare a conversației.

Și adevărul este că da, Digi FM a reușit să reflecte nevoile ascultătorilor care-și doreau să fie informați scurt și la obiect cât mai des, a reușit să păstreze un ton unitar în playlist și a adunat laolaltă oameni, realizatori care stiu să facă atmosferă.

Așadar, da. Ne-am și m-am bucurat să-i descoperim și să-i alegem pe cei de la SCREEN NATIVE. Ne-am potrivit pe același refren de la prima întălnire și am construit o imagine clară a ceea ce avea să se transforme în comunicarea campaniei noastre principale de imagine la început de 2024.

Digi FM este Newsic Radio- Cea mai tare combinație de muzica, știri și entertainment.”

“La final, intotdeuna vom avea radioul.
Mediul de o vechime venerabilă care se încăpățânează să rămână alături de noi caută însă permanent noi și noi modalități de a se apropia de ascultători și de a livra cel mai bun pachet de conținut, astfel încât să rămână dinamic, relevant și plin de aderență.
Dacă diferențierea este esența comunicării, în peisajul radio avem unele dintre cele mai bune practici de propuneri distincte, în măsură să rețină atenția unei audiente specifice. Radiourile de nișă își fac treaba foarte bine și stabilesc cu precizie o audiență în funcție de genul muzical pe care îl livrează iar cele generaliste fac cele mai bune cifre, cu poziționări și programe în zona Contemporary Hit Radio, Adult Contemporary sau Hoț Adult Contemporary.
Ce aduce interesant aici DIGI FM este că merge mai departe și, construind pe percepția deja existentă, de radio specializat pe știri, reușește să lanseze o propunere care aduce în mix și muzica, care deși nu a lipsit niciodată, părea că nu era comunicată îndeajuns.”, explică Mugur Pătrașcu, purtător de cuvânt SCREEN NATIVE.

DIGI FM este de acum NEWSIC Radio, cea mai tare combinație de muzică, știri și entertainment, o combinație unică în peisajul actual și un partner distinct în tot ce faceți peste zi. 

 

Echipă:

DIGI FM
Alexandra Neagoie-Damian
Ana Maria Tatu
Andrei Chirica
Catalin Ivan
Ionuț Bodonea
Florin Goldic

SCREEN NATIVE
Creative Director – Raluca Eftimie
Copywriter – Mircea Musteață
Art Director – Romina Ionescu
Art Director – Dorina Juganaru
Account Manager – Liana Ursoiu
Client Service Director – Ana Bărăităreanu
Bedroom DJ – Mugur Pătrașcu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Screen Native

Nu mai exista medii, exista doar ecrane si povestea continua care le leaga.Ecranele ne deschid lumea si ne conditioneaza accesul.Cine intelege si poate sa vada viata oamenilor in legatura si in trecerea fireasca de... vezi detalii »

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related