Eye Temple & Screen Native construiesc superuniversul SMART League

Eye Temple & Screen Native construiesc superuniversul SMART League

Eye Temple aduce inovația Hoya mai aproape de toți părinții: o lentilă care nu doar îmbunătățește vederea, ci și tratează miopia și îi încetinește progresia, schimbând paradigma în oftalmologia pediatrică.

Însă, când vine vorba despre consultații, de orice natură ar fi ele, mulți copii au o reținere - teama de halatele albe, indiferent de specializarea celor care le poartă, insight de altfel de la care a pornit întregul roadmap creativ.

“…Și din mijlocul brainstorming-ului s-a auzit deodată: „Da’ cum ar fi să inventăm supereroii Eye Temple?”. Și s-au inventat supereroii Eye Temple! E întotdeauna o plăcere să te scufunzi în creativitate pură în care anything goes și să faci ping-pong de idei cu colegii. In the end, we did it for the kids, we did it for the brand...dar am facut-o și pentru copiii din noi.”, Mircea Musteață, copywriter Screen Native. 

SMART League este platforma de comunicare pe termen lung prin care Screen Native își propune să îi încurajeze pe părinți să vină cât mai devreme la control cu cei mici. Prin această platformă se dorește transformarea purtatului ochelarilor din stigmat în superputere – iar acest lucru începe la Eye Temple și continuă acasă, cu toate materialele create pentru distracția celor mici.

“Obiectivul nostru a fost să creăm un univers care să le facă copiilor experiența consultației mai plăcută, o poveste care să le dea încredere că pot să facă lucruri extraordinare. Așa a luat naștere SMART League, povestea celor 3 supereroi care, mulțumită tehnologiei lentilei MiYOSMART, pot vedea la distanțe uluitoare, în condiții incredibile sau au cele mai tari scuturi de protecție.”, Raluca Eftimie, Creative Director Screen Native.

“Această campanie demonstrează că, atunci când o echipă este unită și îmbrățișează cu încredere o idee, nimic nu este imposibil. Procesul creativ a fost unul dinamic, plin de provocări, dar și de satisfacții mari. A fost o călătorie în care s-a lucrat îndeaproape la fiecare detaliu, de la ilustrarea supereroilor până la alegerea culorilor. Toate au fost gândite cu atenție, pentru a da viață conceptului SMART League.

Suntem foarte încântați că avem un client care ne permite să ne jucăm și să fim creativi, iar acest aspect este foarte important în domeniul nostru. De asemenea, cred că nu trebuie să uităm nici noi să ne jucăm, așa ies cele mai frumoase idei.”, Romina Ionescu, Art Director Screen Native.

Campania se adresează copiilor și părinților deopotrivă.

Studiile arată că 66% dintre millennials, părinții de astăzi, s-au uitat la cel puțin un film cu supereroi în fiecare lună. Iar cei mici, atunci când se identifică cu supereroi, sunt mai perseverenți și mai ambițioși.

“Am pornit la drum gândindu-ne la ce fel de experiență ne-ar fi plăcut nouă să avem într-un astfel de context atunci când eram mici și ce ne-ar fi convins să mergem nu doar de bună voie, ci chiar cu plăcere, la medic.  

Ne dorim ca acest univers să se dezvolte în timp și împreună să creăm o comunitate de mici supereroi, alături de părinții lor, prin care să arătăm că e mega cool să porți ochelari și să ai grijă de sănătatea ochilor tăi.”, Liana Ursoiu, Account Manager Screen Native.

 

Eye Temple & Screen Native au construit noul standard în categoria opticii de lux

Din ce în ce mai multe companii, care ajung la un anumit nivel pe piață, simt nevoia unei precizări de brand. Dezvoltarea inițială Medical Optik s-a facut cu multă muncă și implicare din partea fondatorilor, dar acestea nu mai sunt de ajuns într-o fază de extindere profesionistă, de menținere a dinamicii de dezvoltare și de strategie de comunicare. Evoluția relației cu clientela existentă și captarea exactă a locului pe care afacerea și-l dorește în categorie sunt provocările acestui proces de rebranding și reenergizare a afacerii. 

Astfel, cu o reputație impecabilă de peste 25 de ani, Medical Optik a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare și, de mai bine de un an, a adoptat noua filosofie - Eye Temple.

Atât magazinul fizic cât și întreaga comunicare și prezență online au trecut prin procesul de rebranding, devenind așa cum spune și numele un templu al opticii, un răsfăț la cel mai înalt nivel. Întregul proces subliniază misiunea companiei de a oferi servicii de optică medicală de top, tehnologie performantă și, nu în ultimul rând, ochelari și accesorii de lux pentru consumatori.

“Eye Temple este rezultatul unei viziuni, este o încununare a unui efort de peste 25 de ani, o nouă dimensiune a serviciilor și experienței noastre. Servicii care în trecut ne-au adus foarte multe satisfacții și la fel de mulți prieteni.”, declară Hani Marin, Managing Partner Eye Temple.

Întreaga schimbare a fost orchestrată de Screen Native, agenția de comunicare a Eye Temple. Colaborarea a început în 2020, iar în 2021 s-a lansat noua identitate a brandului, în urma unui proces sănătos de explorare a teritoriilor pentru o astfel de schimbare radicală atât la nivel de branding, cât și de poziționare.

S-a livrat un ecosistem complet de online & offline new brand assets, de la naming, logo, brandbook, stationaries, fațadă magazin, de la website-ul de prezentare eyetemple.ro la social media și campanii performance și a fost regândită întreaga strategie de comunicare.

”Medical Optik este o companie de familie care a reușit să facă un salt substanțial în comunicare, să aibă deschiderea să evolueze și să se reinventeze. Așadar am creat Eye Temple împreună. O nouă identitate ce însumează tehnologia echipamentelor, performanța echipei și portofoliul complex de branduri de lux aduse în premieră în România. Iar acest portofoliu de branduri high-end dictează un standard ce trebuie obligatoriu acomodat și în comunicarea brandului Eye Temple.”, Ana Bărăităreanu, Managing Partner Screen Native.

Urmărind trendurile pieței, de la ochelarii funcționali – necesari pentru muncă, consumatorii se îndreaptă tot mai mult spre o zonă estetică, o zonă premium, de lux. Ochelarii nu mai sunt doar funcționali, ei sunt o extensie a personalității purtătorului și subliniază fizionomia acestuia.

Eye Temple merge în pas cu vremurile și oferă pe lângă toată expertiza în zona opticii medicale, având în portofoliu atât zona de branduri ultra exclusiviste precum Chrome Hearts, Dita, Dita Lancier, Linda Farrow, Cartier, Maybach, cât și zona de premium și fashion precum Gucci,  Saint Laurent, Cazal, Montblanc, Bulgari, Prada, Miu Miu, Giorgio Armani, Dolce & Gabbana, Maui Jim și multe altele.

”În comunicarea Eye Temple vorbim desigur de portofoliul de accesorii statement, fashion trends, dar un alt pilon principal este awareness-ul privind importanța deciziilor care impactează în mod direct sănătatea noastră sau a copiilor, cum este și campania SMART League.

Misiunea noastră comună este educarea. Ne dorim ca oamenii să se intereseze mai mult privind istoricul unei companii de optică medicală, să (își) pună întrebări în legătură cu specializările medicilor, să caute profesionalismul serviciilor oferite, să înțeleagă necesitatea unor lentile performante și a unor rame durabile. Practic, să înțeleagă că un produs ce corectează un defect de vedere trebuie să fie calitativ. Și să iți pună întrebări când un astfel de produs e redus 90%.”, declară Ana Bărăităreanu, Managing Partner Screen Native

Mulțumiri echipelor care au participat la tot efortul de rebranding Eye Temple și la creșterea constantă a calității comunicării brandului, precum și la crearea și implementarea campaniei SMART League:

Din partea Eye Temple:
Liliana Marin - Fondator Managing Partner, Optometrist
Hani Marin - Managing partner
Diana Rusu – Communication Specialist
Gabriel Ion – Media specialist

Din partea Screen Native:
Mircea Musteață – Copywriter
Romina Ionescu – Art Director
Ștefania Cucu – Art Director
Bianca Bălan – Jr. Art Director
Alexandru Gheață – Art Director
Raluca Eftimie – Creative Director
Larisa Vasile – Social Media Officer
Elian Dumitru – Head of Social Media
Liana Ursoiu – Account Manager
Ana Bărăităreanu - Client Service Director
Mugur Pătrașcu – Managing Partner

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Screen Native

Nu mai exista medii, exista doar ecrane si povestea continua care le leaga.Ecranele ne deschid lumea si ne conditioneaza accesul.Cine intelege si poate sa vada viata oamenilor in legatura si in trecerea fireasca de... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related