Antena 3, schimbare de atitudine. Brandurile care s-au promovat la aceasta televiziune

Antena 3, schimbare de atitudine. Brandurile care s-au promovat la aceasta televiziune

[Later Edit] Am inlaturat din acest text datele referitoare la audientele detaliate per spot/brand/client. Am obtinut datele respective ca urmare a solicitarii facute de catre IQads catorva agentii media din piata, care ne-au transmis rapoarte pe intervalele cerute de noi. 

Dintr-o notificare a ARMADATA SRL prin care aceasta sustine ca este titularul drepturilor de autor asupra datelor privind Serviciul National pentru Masurarea Audientelor TV, trimisa catre noi [Blue Idea: IQads & SMARK], prin casa de avocatura PELIFILIP, intelegem si precizam ca datele de audienta la nivel de spot emana de la serviciul Serviciul National pentru Masurarea Audientelor TV.

Datorita solicitarii din notificarea mentionata, am inlaturat audientele detaliate per spot/brand/client. 
Nu vrem sub nicio forma sa lezam vreun drept al ARMADATA SRL, mai ales in contextul temei "Etica in publicitate" pentru care militam.

____________________________________________________________________________________________

 

Cei care s-au uitat aseara la Antena 3 au  observat surprinsi o schimbare in modul in care postul de stiri a inceput sa redea evenimentele din strada. Daca la celelalte doua proteste prezentatorii si invitatii lor comentau evenimentul in cheia ordonantelor care sunt benefice si legitime, miercuri seara perspectiva a fost diferita.

Bineînțeles, au apărut imediat o serie de speculații cu motivele acestei schimbări în relatarea postului. Nu are rost să le menționăm aici. 

Dimineața, Dana Grecu spunea că prevederile Ordonanței sunt benefice, iar seara, tot ea vorbea de beneficiile eliminării abuzului în serviciu. „În țară, în primării, lumea e paralizată de frică din cauza abuzului în serviciu”, spune Dana Grecu, potrivit Paginademedia.

Sursa capturi: Paginademedia

Și Hotnews observă schimbarea de atitudine a postului. Potrivit acestui site, Radu Tudor a luat apararea protestatarilor, a spus ca sunt pasnici si e evident ca ei nu au venit cu petarde la ei.

"Acesti agitatori au distrus pur si simplu spiritul mitingului pasnic de pana acum", a mai spus Radu Tudor.

La Antena 3 a fost invitat si un lider al unui ONG al tinerilor: 

"Vocea protestatarior trebuie ascultata chiar daca numarul lor reprezinta 3% din alegatorii PSD-ALDE", au spus moderatorii.

 

Mesajele de pe burtiere, potrivit Hotnews:

"Politicieni inconstienti arunca Romania in aer"

"Nu exista dialog intre puterile statului"

”Romania blocata de Ordonanta 13".

"PSD a castigat alegerile, dar pierde controlul"

"Romania fierbe. Ruptura politica majora in societate"

"Un val imens de ura se revarsa in societatea romaneasca"

 

Pressone notează, de asemenea: ”S-a spus, tot in mod corect, ca marea masa de manifestanti - care fusese estimata la circa 150.000 de oameni la apogeul protestului din Piata - s-a delimitat de provocarile celor cateva zeci de agresori”.

 

Brandurile care s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor Antena 3: (vezi nota de la inceput)

 

Lista brandurilor:

  • ANGHIROL
  • APIVITA - FACE CARE
  • ASPASIA
  • BERES DROPS
  • BIOFLU
  • CAFFETIN - ANALGEZICE
  • CARMOL
  • CARREFOUR
  • CITROEN
  • CLIMENUM
  • CLINSIN MED
  • COLDREX (OMEGA PHARMA)
  • DETRICAL
  • DICARBOCALM
  • DR. OETKER - PUDDING
  • DRI BUDDI
  • DULCOLAX
  • ESSENTIALE
  • FARINGO HOT DRINK
  • FLUEND
  • FORTIFIKAT
  • GOTHAER ASIGURARI REASIGURARI
  • GRIPOVIT
  • HEXORAL
  • HEXORALETTEN N
  • JOHNSON'S BABY SHAMPOO
  • KEBENE PLUS
  • LACALUT
  • MALTA TRAVEL
  • MAXIMAG
  • MR. PROPER
  • MUCOCONTROL
  • MUCOSOLVAN
  • NEUTROGENA
  • OLYNTH
  • OMV - DIESEL
  • OSCILLOCOCCINUM
  • PARASOFTIN
  • PARUSAN
  • PROSTENAL PERFECT
  • RECUPAR
  • RYANAIR
  • S-LINE SISTEM
  • SALVIASEPT KIDS
  • SANOHEPATIC
  • SELGROS
  • SENDO
  • SENSI BLU
  • STODAL
  • TIDE
  • TIMISOREANA
  • TRANSPIBLOCK
  • TUGRISS
  • V-TAC - BECURI
  • VEDIXIN
  • VITARID-R
  • ZENELLA MED

 

  • Amintim ca, chiar dupa primul protest, din 22 ianuarie, a aparut un apel care cere brandurilor sa nu mai sustina, prin bugetele media, televiziunile care se abat de la normele jurnalistice. 
  • Oamenii din industrie au dezbatut aici.  
  • Iar companiile care au difuzat spoturi in zilele anterioare sunt aici (30 ian) si aici (31 ian)
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related