Articole care fac referire la Dr Oetker
Diana Duca: Am tratat umorul ca pe o resursă strategică atunci când am creat „Te-am Pârlit”. La noi, râsul e o formă de supraviețuire, așa că de ce n-ar fi și o formă de business
Cei mai talentați Chefi din România, premiați la cea de-a XIV-a ediție a competiției Arena Bucătarilor
Arena Bucătarilor intră în etapa decisivă: maeștrii gastronomiei românești se luptă pentru trofeu și premii de 80.000 de lei
Eveniment special la Cinema Ateneu Iași: proiecția documentarului „O familie aproape perfectă” (regizat de Tudor Platon), urmată de o discuție cu Roxana Postolache (psihoterapeut) și Dan Lungu (scriitor, profesor de sociologie)
Discuții despre relațiile de familie și cuplu cu specialiști în psihologie și sociologie, la proiecțiile speciale ale documentarului „O familie aproape perfectă”
RO-Wine Cluj 2025: O ediție memorabilă cu un număr impresionant de vizitatori și momente de excepție
Raluca Constantinescu, UNTOLD Universe: Ne-am dorit ca "West Side Christmas Market” și "Planeta Crăciun" să fie locuri magice de Sărbători
RO-Wine | The International Wine Festival of Romania: Ediția de toamnă are loc în București, la Fratelli Studios, pe 11-13 octombrie 2024
Kaufland, alături de v8, a lansat singurul challenge de dans care ascunde un anunț de recrutare pentru surzi
Karma îi pedepsește pe cei care aruncă gunoi la întâmplare, în cea mai recentă campanie semnată v8 pentru Asociația AER
Viața cu RE, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum te poți REechilibra financiar cu o REfinanțare, prin Creditul BRD Expresso REstart
[Punct. Și de la capăt] Cosmin Dragomir: Mi-am dorit foarte mult să călătoresc, să ies din țară. Asta am reușit. Am mâncat șaorma pe trei continente și sarmale în vreo patru țări
Orice plan poate ieși Bine din Prima – o nouă campanie semnată de v8 și BRD, pentru Creditul de Nevoi Personale BRD Expresso
La Fix, noua campanie BRD semnată de v8, îți arată cum poți transforma orice dorință în realitate, cu Cardul de Credit BRD Mastercard
Kaufland, alături de v8, revoluționează sistemul de recrutare pentru Gen Z și deschide primul supermarket în GTA FiveM
Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kaufland au adus festivalurile pe telefoanele tuturor românilor
Blocul Poveștilor Nespuse: O campanie Dr.Max semnată de Ogilvy România despre singurătatea seniorilor români
Dragostea trece (și) prin portofel, o arată v8 și Kaufland în primul reality dating show pe nevăzute
Să-ți găsești un job care te face să trăiești cu pasiune este singura ta opțiune, spun v8 și BestJobs în cea mai nouă campanie
Aventura extratereștrilor de la First Bank continuă, într-un episod despre refinanțare semnat de Cheil | Centrade
Cheil | Centrade lansează campania “Unele măști rămân” pentru Asociația ANAIS în contextul ridicării stării de alertă
[Marcom 2022] Andra Panaitescu: Empatia a aparut deodata pe job description trecand din granita personala catre cea profesionala
Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers și fenomenul incluziunii




































