Antena 3 încearcă obiectivitatea. Brandurile care s-au promovat în prime time la aceasta televiziune

Antena 3 încearcă obiectivitatea. Brandurile care s-au promovat în prime time la aceasta televiziune

[Later Edit] Am inlaturat din acest text datele referitoare la audientele detaliate per spot/brand/client. Am obtinut datele respective ca urmare a solicitarii facute de catre IQads catorva agentii media din piata, care ne-au transmis rapoarte pe intervalele cerute de noi. 

Dintr-o notificare a ARMADATA SRL prin care aceasta sustine ca este titularul drepturilor de autor asupra datelor privind Serviciul National pentru Masurarea Audientelor TV, trimisa catre noi [Blue Idea: IQads & SMARK], prin casa de avocatura PELIFILIP, intelegem si precizam ca datele de audienta la nivel de spot emana de la serviciul Serviciul National pentru Masurarea Audientelor TV.

Datorita solicitarii din notificarea mentionata, am inlaturat audientele detaliate per spot/brand/client. 
Nu vrem sub nicio forma sa lezam vreun drept al ARMADATA SRL, mai ales in contextul temei "Etica in publicitate" pentru care militam.

____________________________________________________________________________________________

 

Așa cum scriam ieri, Antena 3 și-a schimbat surprinzător perspectiva asupra protestelor. Dacă, la începutul lor, moderatorii susțineau ordonanțele și activitatea guvernului, acum s-au detașat de demersul PSD. Burtierele principale ale postului au fost:

"Dupa violentele ultrasilor, oamenii pasnici revin in piata"

"Romania, amenintata de instabilitate interna si externa".

Sursa: HotNews

„Tensiune maximă în centrul Capitalei”, anunță postul de știri, potrivit Paginademedia

„Protestele vor continua timp de 10 zile”. 

 

Brandurile care s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor Antena 3: (vezi nota de la inceput)

 

Lista brandurilor:

  • AFTIBLOCK
  • ANGHIROL
  • ANTICARCEL
  • APIVITA - FACE CARE
  • ASPASIA
  • BILLA
  • BIOFLU
  • CAFFETIN - ANALGEZICE
  • CARMOL
  • CITROEN
  • CLIMENUM
  • CLINSIN MED
  • COLDREX (OMEGA PHARMA)
  • DETRICAL
  • DICARBOCALM
  • DR. OETKER - PUDDING
  • DRI BUDDI
  • ESSENTIALE
  • FEMINOST
  • FITMAXX 5
  • FLUEND
  • GOTHAER ASIGURARI REASIGURARI
  • GRIPOVIT
  • HEXORAL
  • HEXORALETTEN N
  • JOHNSON'S BABY SHAMPOO
  • LACALUT
  • LE PETIT MARSEILLAIS - HAIR CARE RANGE
  • LIBRA INTERNET BANK - DEPOZITE
  • LISTERINE
  • MALTA TRAVEL
  • MAXIMAG
  • MUCOCONTROL
  • OLYNTH
  • ORHIDEEA GARDENS
  • PARASOFTIN
  • PARUSAN
  • RECUPAR
  • RYANAIR
  • S-LINE SISTEM
  • SALVIASEPT KIDS
  • SCANDIA SIBIU
  • SELGROS
  • SENDO
  • SEPTORAL
  • STODAL
  • TOTAL CRUNCH
  • TRANSPIBLOCK
  • TRIFERMENT
  • TUGRISS
  • V-TAC - BECURI
  • VITARID-R
  • VIVA CREDIT
  • ZENELLA MED

  

  • Amintim ca, chiar dupa primul protest, din 22 ianuarie, a aparut un apel care cere brandurilor sa nu mai sustina, prin bugetele media, televiziunile care se abat de la normele jurnalistice. 
  • Oamenii din industrie au dezbatut aici.  
  • Iar companiile care au difuzat spoturi in zilele anterioare sunt aici (30 ian),  aici (31 ian) si aici ( Romania TV / Antena 3 - pentru ziua de 1 feb)

-------
Acest articol face parte din seria editoriala "Etica in publicitate"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related