Biborteni da viata din 1871

Cap si Next au creat campania pentru apa minerala Biborteni. Conceptul creativ a incercat sa exprime esenta Biborteniului: o apa care izvoraste din munte, o apa cautata de protipendada vremurilor de altadata sa-si racoreasca zilele pline de sport si desfatare in natura, o apa care, dupa 130 de ani, continua sa dea viata, sa ofere sanatate dupa o zi istovitoare.

"Tenis, inot, calarie, ciclism, automobilism, lungi plimbari in natura si mult, mult Biborteni. Dupa un sezon de petreceri, nopti nedormite, festinuri bogate in mancare si bautura, burghezia vremii se refacea la bai, cu sport si apa minerala. Nu stim exact proportia, dar banuim ca multi preferau cura de apa efortului fizic. Si pe buna dreptate daca observi continutul Biborteniului. Apa minerala Biborteni este atestata documentar din 1871, saisprezece ani mai tarziu, in documentele imperiale de la Viena fiind denumita "izvor datator de viata", spune Raluca Feher, copywriterul campaniei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related