Articole care fac referire la Arthur Radulescu
MerchantPro Compass H1 2025: comerțul online rezistă sub presiune cu volume stabile, +2% în valoare și comercianți în căutarea eficienței
Ce gândesc, cum decid, ce anticipează: jucătorii cheie din eCommerce urcă pe scena dotCommerce by MerchantPro, pe 12 iunie 2025, la București
AI, automatizare și loializarea noii generații – temele centrale ale dotCommerce by MerchantPro, pe 12 iunie 2025, la București
MerchantPro Compass: Piața de eCommerce din România în 2024, între creștere stabilă de peste 8% și adaptare strategică
MerchantPro: În ciuda incertitudinii politice, consumatorii români își mențin apetitul pentru shopping online
Black Friday 2024: Black Week se stabilizează ca fenomen, cu creșteri de 18% a veniturilor la nivel de săptămână
MerchantPro: Automatizarea, pilon de creștere a profitabilității în eCommerce. Cum și-au crescut rapid performanța 3 magazine online prin optimizarea operațiunilor
Cum a fost la dotCommerce by MerchantPro. Perspective de la liderii industriei de e-commerce, în fața a aproape 500 de invitați
Ultima săptămână de înscrieri la dotCommerce Digital Forum: dezbateri despre contextul actual din eCommerce
Iulian Stanciu, Marius Ghenea, Dumitru Nancu și mulți alții urcă pe scena dotCommerce Digital Retail Forum pe 11 iunie
MerchantPro Compass: Piața de eCommerce crește lent, dar sigur +5,4% creștere în tranzacții pentru magazinele online din platforma MerchantPro în primul trimestru al anului
MerchantPro: În 2023, Black Friday devine Black Week. Vineri vânzările au stagnat, la nivel de săptămână au crescut cu 13.5%
Analiză eCommerce MerchantPro: Home&Deco, segmentul-vedetă al primelor 6 luni în eCommerce, cu peste 30% mai multe comenzi
MerchantPro: Peste 350 de participanți s-au întâlnit cu elita eCommerce-ului din România la dotCommerce Digital Retail Forum
Iulian Stanciu, președinte executiv eMAG, vine la dotCommerce Digital Retail Forum, evenimentul MerchantPro dedicat afacerilor online
Atragerea magazinelor cu activitate complexă, motor de creștere cu 50% a afacerilor MerchantPro în 2022, până la 1.37 milioane euro
Analiza e-Commerce: În 2022 magazinele online de pe platforma MerchantPro au crescut în medie cu 12,5% ca număr de tranzacții și cu 22% valoric. Tendințe în 2023: automatizare, AI și viteză
[Fabricat în RoMâine] Arthur Rădulescu: O afacere e ca un corp uman. Depinde pe de-o parte de sănătatea ei ca organism și pe de alta, ca și în viață, de legătura cu ecosistemul
Platforma eCommerce MerchantPro: cum s-au pregătit comercianții online în 2022, înainte de Black Friday
MerchantPro: investiție de 400.000 de euro în MerchantPro Next, un nou storefront pentru magazinele online
MerchantPro Compass: Vânzările din home&Deco, IT&Electronice și articolele sportive, cele mai spectaculoase creșteri YOY. Creștere generală a vânzărilor online în 2021: 76%
Restricții sau nu, românii rămân online: Magazinele de pe platforma MerchantPro, creștere de 80% în valoarea comenzilor în S1
100 de studenți au învățat cum să se lanseze în eCommerce, în urma unui parteneriat MerchantPro – Universitatea Lucian Blaga din Sibiu
MerchantPro a investit peste 100.000 de euro în aplicații ce ajută comercianții din platformă să-și scaleze businessul
Ultimele zile de înscrieri la ecomTEAM 2021: peste 20 de speakeri confirmați și 5 workshop-uri gratuite pentru eCommerce
ShopMania.ro face rebranding și devine destinație completă de informare înaintea achizițiilor online
1 an de la primul caz Covid19 în România: creștere de 50% în numărul comenzilor magazinelor de pe platforma MerchantPro
MerchantPro : Magazinele online au avut creșteri medii de 50% în octombrie. eBook de bune practici pentru comercianți și clienți, de Black Friday
Bilanț MerchantPro la 6 luni de pandemie: creștere de 64% a vânzărilor magazinelor online din platformă



























