
Articole care fac referire la IVOX
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii IVOX


Din ce in ce mai multi romani sunt interesati sa #SchimbePeVerde si sa protejeze mediul inconjurator

STUDIU NAȚIONAL: Doar 4 din 10 români au donat sânge până acum, iar 20% dintre donatori au făcut acest lucru pentru o persoană apropiată. În timpul campaniei „România are sânge de rocker”, numărul donatorilor de sânge a crescut cu 20%

Studiu național - România are (nevoie de) sânge de rocker: 7 din 10 români ascultă muzică rock, iar grupa de sânge a rockerului român este A

EXPERIENTA in premiera la nivel mondial: Primul DJ care mixeaza de pe o turbina eoliana, la 100 metri inaltime

STUDIU: Sase din zece romani practicanti de sport au participat cel putin o data la un maraton sau la o cursa MTB
![[Consumer Report] Diana Ionel (Starcom MediaVest Group): Studiile despre consumator rafineaza segmentarea in campaniile de performance marketing](https://media.iqads.ro/2015/12/diana-ionel-cover-410.jpg)
[Consumer Report] Diana Ionel (Starcom MediaVest Group): Studiile despre consumator rafineaza segmentarea in campaniile de performance marketing

Consumer Report: “Branded entertainment-ul facut corect porneste dintr-o analiza atenta a consumatorului si a comportamentului lui"

S-a lansat noul Consumer Report – singura antologie din industria de comunicare despre consumatorii romani, cu informatii actionabile pentru marketeri, agentii si publisheri

Infograficul #20 HumanGraphExperience – What Women Want on Women’s Day, lansat de Starcom MediaVest Group

Studiu Rogalski Damaschin Public Relations despre Generatia "BAC 2013": interesul pentru brandurile romanesti scade

Studiu Rogalski Grigoriu despre atitudinea romanilor fata de munca: peste 80% dintre respondenti considera ca actuala situatie economica poate fi depasita prin munca

Studiu despre nivelul de incredere privind laptele din comert: 88% dintre consumatori stiu despre subiectul laptelui contaminat cu aflatoxina
