Articole care fac referire la Marketer Profile
[Marketer profile] Dana Șerban: La stat, trebuie să fii un fel de homo universalis. Ce facem noi în 4-5 oameni aici, într-o corporație se face cu zeci de oameni, multe tooluri și un buget considerabil
[Marketer profile] Cristina Neagu: AI a scos brandurile din starea ușor letargică cauzată de pandemie, conflicte și incertitudine economică
[Marketer profile] Raluca Apostol: Piața de marketing din România e ca orice adolescent – face chestii interesante, dar o și dă în bară din lipsă de experiență și planificare pe termen lung
[Marketer profile] Ramona Sărărescu: Suntem deja în era creației personalizate. Digitalul a ocupat primul loc în comunicarea multor branduri, având investiții importante în ultimii 3 ani
[Marketer profile] Alexandru Ciucă: Brandurile încearcă să acceseze reţete şi scurtături, fără să înţeleagă că nu există niciun secret, doar constanţa şi ideile mişto te fac să ieşi din turmă
[Marketer profile] Elena Petrov: Marketingul e privit ca un apendice, iar asta este greșit. Marketing-ul nu ar trebui făcut doar ca să vândă, ci ca să ajute companiile să devină mai bune
[Marketer profile] Iulia Văcăroiu: Dacă vrei să comunici autentic și matur, trebuie să vorbești și despre lucrurile neplăcute, iar asta e probabil cea mai faină schimbare prin care a fost marketingul obligat să treacă în ultimii ani
[Marketer profile] Alexandra Ilie: În 2024, ar fi bine să renunțăm la supra folosirea jargonului de marketing și la crearea mesajelor generice, fără substanță
[Marketer profile] Elena Constantinescu: Mi-ar plăcea ca oamenii de marketing să se așeze cu mai multă încredere la masa deciziilor. Marketingul este un motor de creștere, nu doar funcție de suport
[Marketer Profile] La fiecare colț de stradă găsești o lecție de marketing. Paul Markovits, după 28 de ani în domeniu
[Marketer Profile] Beatrice Cernatescu la 10 ani de marketing, cu un ochi pe emotie si cu unul pe vanzari
[Marketer Profile] Andrei Dumitrașcu, un parcurs de peste 9 ani în marketing: "Publicitatea are un rol important în antrenarea libertății de a alege"
[Marketer Profile] Sorina Diaconu, 13 ani de industrie intre agentie si client, cu deviza actuala: "sa nu uit sa NU vorbesc din carti, sa nu uit sa fiu OM inainte de orice"
[Marketer Profile] Andreea Marincescu: Imi place sa merg in magazine, sa particip la focus grupuri, si imi reprosez in continuare ca nu fac asta destul de des
[Marketer Profile] Simona Panait: Foarte multe bile albe pentru agențiile care reușesc să se repoziționeze
[Marketer Profile] Roxana Dumitru, 17 ani de agentie, 4 ani la client. "In trecut, ideile si campaniile aveau o viata mai lunga"
[Marketer Profile] Bogdan Toacse: Multi nu-si dau seama de asta, dar un om de marketing trebuie sa zambeasca. Pozitiv si cu fata la joc


![[Marketer Profile] Silvia Mihailescu: Astazi nu mai poti vorbi despre marketing fara tehnologie](https://media.iqads.ro/2019/08/silvia-pic-cover-410.jpg)
![[Marketer Profile] Monica Eftimie: Suntem responsabili pentru deciziile luate de consumatori](https://media.iqads.ro/2018/10/monica-eftimie-chief-marketing-officer-sphera-franchise-group-s-a-1-cover-800-cover-410.jpg)
![[Marketer Profile] Gabriela Galatanu si momentele de "a-ha" de la client](https://media.iqads.ro/2018/09/gabi2-4261-cover-410.jpg)
![[Marketer Profile] Razvan Orbulescu, o cariera petrecuta in industria lactatelor "ca odinioara"](https://media.iqads.ro/2018/09/img-3672-ovidiu-micsik-inquamphotos-com-cover-410.jpg)
![[Marketer Profile] 19 ani de marketing pe traseul vopsele-carburanti-mezeluri. Mihai Dinculescu](https://media.iqads.ro/2018/08/mihai-dinculescu-cover-410.jpg)
![[Marketer Profile] Nicoleta Eftimiu si cei 14 ani de marketing, domeniu in care trebuie sa-ti asumi "ca nu ai toate raspunsurile si ca poti gresi oricand"](https://media.iqads.ro/2018/08/nicoleta-eftimiu-landcape-cover-410.jpg)
![[Marketer Profile] Radu Moldovan-Petrut, insightul din research si intrebarea "de ce?"](https://media.iqads.ro/2018/07/poza-1v2-1-cover-410.jpg)
![[Marketer Profile] Secvente si concluzii din 19 ani de marketing, circa 68% petrecuti in industria berii: Mihai Barsan](https://media.iqads.ro/2018/07/barsan-cover-800-cover-800-cover-410.jpg)









