Articole care fac referire la Optimism de business
[Optimism de business] Corina Gliga: Deci noi suntem J’ai Bistrot cu mica greșeală gramaticală acceptată. J’ai ca un fel de „mulțumim pentru găzduire”
[Optimism de business] Dadiana Ritea: La inceput nu am alocat destul de multi bani pentru promovare si marketing, cred ca asta am face diferit, daca am lua-o de la capat
[Optimism de business] Cristina Craiciu: Oamenii sunt din ce în ce mai interesați de calitatea produselor pe care le pun pe piele
[Optimism de business] Ina Biebel: Am încurajat mereu clienții să poarte la vedere și tricoul cu înjurătură și cele cu replici destul de explicite de agățat
[Optimism de business] Horia Manea: Am invatat treptat ca, in secolul tehnologiei si al concurentei online, nu este suficient doar sa vinzi calitate, ci trebuie sa te faci remarcat
[Optimism de business] Iulia Fălcuțescu: Noi nu oferim produse standard. Noi vrem sa cream amintiri clientilor nostri, sa cream experiente unice, de care sa povesteasca prietenilor
[Optimism de business] Luiza Ionescu: Comportamentul consumatorului roman se zbate intre intentia de a economisi si tentatia de a cheltui mai mult decat isi permite
[Optimism de business] Vlad Peter Dizmacsek: Vin dintr-o familie unde bunicul a fost macelar-mezelar, avand un atelier cu 5 calfe si 10 ucenici prin 1950
[Optimism de business] Dragoș Bogdan: Fiecare pahar de bragă oferit spre degustare a asigurat publicul pentru noul nostru business
[Optimism de business] Ștefan Ormenișan & Victor Șerban: Business-ul nu înseamnă doar cifre sau proiecții, înseamnă și mult feeling, creativitate și descoperiri
[Optimism de business] Dan Popa: Povestea brandului e simplă. Un tata construieste obiecte cu mâna lui pentru copilul său, un simbol de dragoste și grija, în care orice părinte se poate regăsi
[Optimism de business] Iulia Dincă & Alexandru Gheorghe: Tendințele de consum sunt clare pentru toată lumea. Clienții caută produse de calitate, curate, din surse sigure
[Optimism de business] Silvia Floares: Oamenii erau captivi în case și era important să fie înconjurați de obiecte speciale – sperăm să nu se schimbe acest lucru cu exodul în vacanțe și petreceri
[Optimism de business] Cristina Ciobanu: Se caută artizani locali, produse românești, creatori tineri și cu inițiativă
[Optimism de business] Alexandra Vasile: Am invatat ca nu pot sa fac totul de una singura. ‘One woman show’ este un rol imposibil de jucat pentru prea mult timp
[Optimism de business] Alexandra Bujenita: Ne asumăm că orice business la început de drum are nevoie de răbdare, iar entuziasmul nostru de la mic la mare ajută
[Optimism de business] Iuliana & Razvan Penciu: Am observat că începe să conteze din ce în ce mai mult dimensiunea etică a produselor pe care oamenii le cumpără
[Optimism de business] Cristina Nesterov: Noul lux, în era în care trăim, nu este ce mașina conduci sau ce geantă alegi să porți, ci ce alegi să oferi corpului tău
[Optimism de business] Odette Costea: Dupa o reuniune de familie, ne-am dat seama ca cea mai buna solutie intr-o situatie de criza este sa investesti
[Optimism de business] Iulia Neagoe: Lucrul cu plantele l-am deprins de mica pentru ca in familie ritualurile de cules s-au pastrat din generatie in generatie
[Optimism de business] Sebastian Tiplea & Georgiana Ștefanoaei: Odată cu valul de sustinere #shoplocal, oamenii au început să încerce ceva nou, produs în România
[Optimism de business] Marius Tudosiei: Business-ul era bun cand a venit pandemia. Confortabil. Acum imi dau seama ca era, in fapt, lenes!
[Optimism de business] Catalin Jianu și paharele cu glume: Oamenii au nevoie de umor pentru a merge mai departe
[Optimism de business] Iulia Zamfir: Nu sunt un antreprenor bun, sunt un antreprenor dedicat si fidel ideii cu care am pornit la drum
[Optimism de business] Roxana Marița: Lucrurile nu vor mai fi niciodată ca înainte, dar asta ne ajută să găsim noi soluții pentru viitor
[Optimism de business] Irina Beşcucă: Nu sta singur in turnul tau de fildes, ramai conectat la comunitate si ai curaj sa ceri ajutor
[Optimism de business] Ana-Maria și Eduard Stroe: Am făcut o echipă formidabilă împreună cu clienții noștri și sunt tare mândră de această comunitate a Aprozarului de Familie
[Optimism de business] Irina Șerban, Buline.ro: Nu vindem produse reproduse la nesfârșit, nu vindem uniformizare
[Optimism de business] Oana Botezatu, Cup&Candle: Ne-am simțit, în lunile de lockdown, foarte apropiați de clienții noștri, pentru că trăiam cu toții aceleași frici și emoții
[Optimism de business] Simona Retevoescu, Friddi: Am simțit că înghețata livrată acasă se transformase într-un fel de simbol al unei normalități pierdute
[Optimism de business] Fidan Tanasov, Cutia cu Fundiță: Și în pandemie oamenii au nevoie de oameni și de frumos, așa că nu trebuie să cedezi
[Optimism de business] Simona Croitoru, Saint Roastery: Aceasta criza a fost cel mai bun catalizator pentru noi de a iesi din confortul cafenelei si sa fim inovativi
[Optimism de business] Anamaria Pirea, Hug Me Blanket: Cred că în perioada aceasta, este mai bine să fii “cautiously optimistic”


![[Optimism de business] Adriana Andrei: Acum apar cele mai multe oportunitati. In situatii limita](https://media.iqads.ro/2020/10/cover8-cover-410.jpg)
![[Optimism de business] Melinda Teohari, Paninaro: Sa iti pastrezi clienții fideli aproape. Sa tii cu dintii de angajații care muncesc cot la cot cu tine](https://media.iqads.ro/2020/09/cover5-cover-410.jpg)
![[Optimism de business] Monica Felea & Ștefan Bradea, Bad Unicorn: Am făcut la un moment dat comparația cu o furtună. Aveam o barcă, am învățat să vâslim](https://media.iqads.ro/2020/09/cover-foto-cover-410.jpg)









