![[Optimism de business] Corina Gliga: Deci noi suntem J’ai Bistrot cu mica greșeală gramaticală acceptată. J’ai ca un fel de „mulțumim pentru găzduire”](https://media.iqads.ro/2022/05/corina-gliga-cover-410.jpg)
Online
![[Optimism de business] Corina Gliga: Deci noi suntem J’ai Bistrot cu mica greșeală gramaticală acceptată. J’ai ca un fel de „mulțumim pentru găzduire”](https://media.iqads.ro/2022/05/corina-gliga-cover-410.jpg)
![[Creative Power] Ana-Maria Udriște: Am plecat pe cont propriu în avocatură pentru că mi-am dorit să fac lucrurile altfel, oricât de clișeic ar părea. Am vrut să fac un alt gen de avocatură](https://media.iqads.ro/2022/05/pjimage15-cover-410.jpg)
[Creative Power] Ana-Maria Udriște: Am plecat pe cont propriu în avocatură pentru că mi-am dorit să fac lucrurile altfel, oricât de clișeic ar părea. Am vrut să fac un alt gen de avocatură
![[Art&Magic] Diana Tivu: Creativitatea se hrănește lucrând. Cred că practica pentru un artist este ca un antrenament pentru un sportiv de performanță](https://media.iqads.ro/2022/05/1-diana-tivu-mix-2-cover-410.jpg)
[Art&Magic] Diana Tivu: Creativitatea se hrănește lucrând. Cred că practica pentru un artist este ca un antrenament pentru un sportiv de performanță

Despre sănătate, ca un mix bun între performanță medicală și empatie. O campanie Sanamed by Dare Digital

Popeyes și Propaganda au provocat România să spună « adio » puiului obișnuit, în campania de lansare a celebrului brand american

Valentin Urziceanu: ”Merge și-așa” vorbește despre aventură, despre reziliență, despre încercarea de a-l ajuta pe cel de lângă tine cu riscul propriei vieți

Ioana Pătrășcoiu: "Marea descoperire este că avem un patrimoniu gastronomic local bogat. Patrimoniu adesea uitat, căci un burger sună mai bine ca o porție de cococi

Thinkdigital și Anzu anunță un parteneriat strategic prin care oferă publicitate nativă în video games și e-sports în România

Cheil | Centrade și KUBIS semnează o nouă campanie pentru NN România, avându-l protagonist pe Adrian Nartea

MerchantPro: investiție de 400.000 de euro în MerchantPro Next, un nou storefront pentru magazinele online

Gustă din trăirile românești – noua campanie Lidl România și Mullen pentru gama de produse Cămara Noastră

StepFWD lansează înscrierile pentru cohorta 2022 a pre-acceleratorului de startup-uri cu echipe diverse

Mihai Gongu, jurat D&AD Awards: O idee puternică se poate manifesta într-o mie de feluri. De la un tweet, la o colecție de NFT-uri. De la un gest, la un nou produs sau un film demn de Palme d’Or

Liderii de categorie in Auto, Banci, Retail, Telecom, Farmacii, Clinici, DYI si Soft Drinks pentru luna aprilie 2022
![[Puterea brandurilor] Bogdan Răileanu: Când brandul devine uriaș începe să semene cu un Dumnezeu uneori absent alteori intervenționist, lumea îl adoră, dar religia din spatele lui ascunde multe păcate. Și tone de bani](https://media.iqads.ro/2022/05/pun02964-1-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Bogdan Răileanu: Când brandul devine uriaș începe să semene cu un Dumnezeu uneori absent alteori intervenționist, lumea îl adoră, dar religia din spatele lui ascunde multe păcate. Și tone de bani

Corina Sîrghi: Ne zbatem cum putem, câteodată ca niște pești pe uscat și câteodată ca niște pești în apă, un sentiment destul de comun în mediul independent
![[A fost odată în digital] Felicia Stoica: Când faci digital azi, ai toate ușile deschise, ai în față o lume](https://media.iqads.ro/2022/05/felicia-stoica-cover-410.jpg)