Campania "Prima personalitate feminina pe o bancnota romaneasca", semnata de TBWA / Bucuresti

Campania "Prima personalitate feminina pe o bancnota romaneasca", semnata de TBWA / Bucuresti

[Update] TBWA/Bucuresti in colaborare cu Fundatia Centrul Parteneriat pentru Egalitate (CPE) si Active Watch – Agentia de Monitorizare a Presei (AMP) a lansat campania "Prima personalitate feminina pe o bancnota romaneasca", informeaza un comunicat emis de TBWA, Campania, care a fost lansata in iulie, cuprinde executii TV si radio.

Obiectivele campaniei sunt de informare si diseminare a conceptului de egalitate de gen. Scopul initiativei este de a produce o schimbare la nivelul imaginii pe care societatea romaneasca o are vizavi de rolul profesional si social al femeii. De asemenea, proiectul isi propune sa creasca gradul de constientizare a expertilor si operatorilor mass media, a partenerilor sociali, a organizatiilor societatii civile, a autoritatilor cu privire la aceasta problema.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related