
Articole care fac referire la Copywriter


Prăjeli în Bucătărie. Un nou show marca Lidl, care schimbă rețeta cooking show-urilor de pe internetul românesc
![[Gen Z] Raisa Soare: Nu vor ca brandurile să le spună cine ar trebui să fie, ci așteaptă de la ele să se muleze pe cine sunt ei de fapt](https://media.iqads.ro/2021/03/raisa-soare-mullenlowe-cover-410.jpg)
[Gen Z] Raisa Soare: Nu vor ca brandurile să le spună cine ar trebui să fie, ci așteaptă de la ele să se muleze pe cine sunt ei de fapt
![[Snacking Zone] To snack or to snack? Placerea nevinovata a gustului cu Lay’s Rumeniti in Cuptor, cu 50% mai putine grasimi](https://media.iqads.ro/2021/03/pjimage17-cover-410.jpg)
[Snacking Zone] To snack or to snack? Placerea nevinovata a gustului cu Lay’s Rumeniti in Cuptor, cu 50% mai putine grasimi

Cu Raul Gheba & Alex Bogdan în culisele campaniei Alconnaisseur de la eMAG by MAINSTAGE | THE AGENCY: Am pornit de la ideea că toți avem un sommelier mic în noi, chit că nu ne pricepem

Cheil | Centrade și Asociația ANAIS lansează Teatrul Cadourilor dăruite din Vină – o serie de piese de teatru experimental împotriva violenței domestice

SocialPedia 24: Despre Performance Marketing și SEM cu Corina-Maria Scheianu, Eugen Predescu, Ana-Maria Gheorghe și Anca Toma

First Bank lansează o nouă campanie de comunicare în luna dragostei: Creditul de Oriunde, Salvatorul Iubirii, semnată Cheil | Centrade

Repetă ce te face fericit, iar și iar, și iar! Müller Dairy România lansează campania promoțională ce se desfășoară la nivel național „De câte ori Müller, de atâtea ori premii!”, semnată de Godmother
![[Start in creatie] Irina Focsa: Auzisem multe povesti ”de speriat” si deja aveam mixed feelings despre ce inseamna publicitatea. Ma bucur ca am avut curajul sa trec peste ele](https://media.iqads.ro/2021/01/141473867-404783267489249-2019701149962887585-n-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Irina Focsa: Auzisem multe povesti ”de speriat” si deja aveam mixed feelings despre ce inseamna publicitatea. Ma bucur ca am avut curajul sa trec peste ele

Mega Image lansează proiectul “Porția de educație a gustului, cu mega distracție” alături de Sunshine Digital

Un muzeu al recunostintei si al gandurilor bune. Campania Bringo da microfonul consumatorilor si le raspunde direct, relaxat si uman

La final de 2020, NN România marchează un an de comunicare sub platforma de brand „Alternativa NN”, semnată de Cheil|Centrade, consolidarea portofoliul de produse cu Asigurarea de Locuință, dar și alte reușite notabile într-un an al provocărilor

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

WOPA, The Public Advisors și Asociația Zi de Bine, pun întrebările care contează pentru siguranța femeilor în campania „Iubirea care bate la ochi”

BETANO a provocat vedetele din România la un joc interactiv de ruletă, într-o campanie semnată de Oxygen

Leo Burnett Bucharest, împreună cu Telekom Romania și Curtea Veche, finaliști la Effie Awards Europe 2020

Mirinda #MixUpYourSummer - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări și mixuri muzicale

First Bank lansează cea mai curajoasă promoție a zilei: “De Halloween, sperie-ți banca!” semnată Cheil |Centrade
