Propaganda si Active Watch - Agentia de Monitorizare a Presei vor realiza promovarea proiectului "O generatie de specialisti romi in domeniul medical"

Propaganda in colaborare cu Active Watch - Agentia de Monitorizare a Presei vor realiza campania antidiscriminare "O generatie de specialisti romi in domeniul medical”, informeaza un comunicat emis de Propaganda. Proiectul a fost castigat in urma unei licitatii publice organizate in octombrie 2011.

Campania cu acoperire 360 de grade, care se desfasoara la nivel national in perioada noiembrie 2011 – martie 2012, va include TV, print, OOH, o componenta online si o componenta de PR. Agentia a implementat pana acum componenta BTL.

In Iasi, Cluj si Bucuresti au fost montate decoruri de talkshow unde intervievatorii au cerut parerile oamenilor despre sansele copiilor romi de a deveni buni profesionisti in viitor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Related