Protagonistii noii campanii Praktiker sunt oamenii obisnuiti

Protagonistii noii campanii Praktiker sunt oamenii obisnuiti

Leo Burnett a realizat campania "Praktiker. Iti permiti chiar si cu venituri mici" care isi propune sa transmita ofertele de preturi din reteaua germana de magazine, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, care a fost demarata la sfarsitul lunii iunie, curpinde executii TV, outdoor si POSM.

Conceptul campaniei este aducerea in prim-plan a unor oameni obisnuiti care, desi au venituri mici, reusesc sa-si achizitioneze produsele dorite prin intermediul ofertei Praktiker. Personajele principale ale spoturilor TV sunt o educatoare, o secretara si un sofer.

"N-as spune ca aceasta campanie pozitioneaza Praktiker ca furnizor de produse cu preturi mici, ci mai degraba ca e o campanie care face in sfarsit dreptate realitatii din piata. Da, Praktiker a fost si este un loc unde romanii isi permit sa cumpere, chiar daca nu se numara printre acei norocosi care au mai multi bani", a declarat Carmen Tiderle (Creative Director, Leo Burnett).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related