
Articole care fac referire la Art Director


Prăjeli în Bucătărie. Un nou show marca Lidl, care schimbă rețeta cooking show-urilor de pe internetul românesc

Cu Raul Gheba & Alex Bogdan în culisele campaniei Alconnaisseur de la eMAG by MAINSTAGE | THE AGENCY: Am pornit de la ideea că toți avem un sommelier mic în noi, chit că nu ne pricepem

Cheil | Centrade și Asociația ANAIS lansează Teatrul Cadourilor dăruite din Vină – o serie de piese de teatru experimental împotriva violenței domestice

AXI Finance & Mullen România prezintă Familia Bandi-Ncard, umoristica poveste fericită a unei familii românești obișnuite

WOPA și Lidl au reinventat fotbalul (și voleiul)! Cum a arătat prima ediție a SuperCupei Lidl offline-online?

First Bank lansează o nouă campanie de comunicare în luna dragostei: Creditul de Oriunde, Salvatorul Iubirii, semnată Cheil | Centrade

Centrele Comerciale Auchan și Aushopping au dat startul Sărbătorilor în octombrie, printr-o campanie de marketing experiențial și performant marca Perceptum

Repetă ce te face fericit, iar și iar, și iar! Müller Dairy România lansează campania promoțională ce se desfășoară la nivel național „De câte ori Müller, de atâtea ori premii!”, semnată de Godmother

Un muzeu al recunostintei si al gandurilor bune. Campania Bringo da microfonul consumatorilor si le raspunde direct, relaxat si uman

La final de 2020, NN România marchează un an de comunicare sub platforma de brand „Alternativa NN”, semnată de Cheil|Centrade, consolidarea portofoliul de produse cu Asigurarea de Locuință, dar și alte reușite notabile într-un an al provocărilor

SCREEN NATIVE si Vola.ro alaturi de romanii din diaspora si de acasa, pentru sarbatori la distanta, in anul de gratie 2020

Arctic aduce în prim plan performanța electrocasnicelor sale prin cea mai recentă campanie - “Familia este businessul tău”

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

WOPA, The Public Advisors și Asociația Zi de Bine, pun întrebările care contează pentru siguranța femeilor în campania „Iubirea care bate la ochi”

„Plan de Viață”, programul social lansat de AFI Europe și The Social Incubator, alături de McCann PR

Leo Burnett Bucharest, împreună cu Telekom Romania și Curtea Veche, finaliști la Effie Awards Europe 2020
