
Articole care fac referire la Art Director


Un muzeu al recunostintei si al gandurilor bune. Campania Bringo da microfonul consumatorilor si le raspunde direct, relaxat si uman

La final de 2020, NN România marchează un an de comunicare sub platforma de brand „Alternativa NN”, semnată de Cheil|Centrade, consolidarea portofoliul de produse cu Asigurarea de Locuință, dar și alte reușite notabile într-un an al provocărilor

SCREEN NATIVE si Vola.ro alaturi de romanii din diaspora si de acasa, pentru sarbatori la distanta, in anul de gratie 2020

Arctic aduce în prim plan performanța electrocasnicelor sale prin cea mai recentă campanie - “Familia este businessul tău”

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

WOPA, The Public Advisors și Asociația Zi de Bine, pun întrebările care contează pentru siguranța femeilor în campania „Iubirea care bate la ochi”

„Plan de Viață”, programul social lansat de AFI Europe și The Social Incubator, alături de McCann PR

Leo Burnett Bucharest, împreună cu Telekom Romania și Curtea Veche, finaliști la Effie Awards Europe 2020

Mirinda #MixUpYourSummer - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări și mixuri muzicale

First Bank lansează cea mai curajoasă promoție a zilei: “De Halloween, sperie-ți banca!” semnată Cheil |Centrade

Brands&Bears pune pe hartă “Adresa succesului”, prin comunicarea dezvoltată pentru LUXURIA Residence

Godmother semnează campania de digital - BTL pentru Wine of Moldova care va trimite 100 de români să descopere magia vinului de peste Prut
![[Cu toţii pe Tik Tok] Roxana Păduraru: TikTok este mișto și din fericire e loc pentru toată lumea. Vorbim de toate categoriile de vârstă și toate clasele sociale](https://media.iqads.ro/2020/10/roxana-paduraru-cover-410.jpg)
[Cu toţii pe Tik Tok] Roxana Păduraru: TikTok este mișto și din fericire e loc pentru toată lumea. Vorbim de toate categoriile de vârstă și toate clasele sociale

Kubis creează o serie de șase videouri imersive care explorează prin sunet obiectele prezente în expoziția Design Flags de la Qreator by IQOS

Mullen semnează o campanie de employer branding pentru TELUS International Romania, invitând candidații să descopere de ce #ItsDifferentHere
