
Articole care fac referire la Art Director


Împreună rezolvăm mai ușor. Saatchi & Saatchi + The Geeks și Provident ne povestesc cum poate consecvența să transforme o idee de pitch într-o platformă regională cu super rezultate

Mullen România a creat pentru EA SPORTS FIFA 22 un echipament de fotbal unic, inspirat din simbolurile folclorice românești
![[Game Changers] Daniel Vijoi: Munca in industria asta mi se pare mai mult un lifestyle unde inveti non-stop](https://media.iqads.ro/2022/04/danielvij1-cover-410.jpg)
[Game Changers] Daniel Vijoi: Munca in industria asta mi se pare mai mult un lifestyle unde inveti non-stop

Cheil | Centrade si Samsung semnează #22EpicNights primul album dedicat nopților epice pentru seria Galaxy S22

Olympus România și Asociația Nature Talks lansează proiectul de educație de mediu „Meserii de viitor – natura caută al tău ajutor”

Lead-generation + 93%: Centrele Comerciale Auchan și Aushopping au continuat tradiția Campaniei Naționale de Sărbători alături de agenția de marketing Perceptum

Dare Digital și MOCAPP revin cu LoveFluencer 2.0 – prima aplicație care face lipeala între branduri și influenceri în mod 100% automatizat

OXYGEN semnează noua campanie de comunicare a Olympus Foods România pentru lansarea primului ambalaj r-Pet pentru lapte

Betano și KUBIS vă urează Sărbători 2.0 în primul portal digital unde oamenii pot explora Lumea Betano

Noi forme de colaborare creativă Next. Ioana Căbuz: ”Am deschis granițele și am început să lucrăm cu specialiști externi, completându-ne reciproc know how-ul”
![[Comunicare ca la carte] Andrei Tripșa, despre noile generatii de studenti: Sunt mult mai putin romantici decat eram noi, dar cred ca e un lucru bun](https://media.iqads.ro/2021/12/tripsa-cover-410.jpg)
[Comunicare ca la carte] Andrei Tripșa, despre noile generatii de studenti: Sunt mult mai putin romantici decat eram noi, dar cred ca e un lucru bun

#AtingeriNedorite. ”Agresiunea sexuală și discuțiile despre sex sunt subiecte tabu în România. Oscilăm între ”e prea mic” și ”a aflat singur până la vârsta asta”
![[Cine a furat Craciunul] Iulia Bold si Mircea Tara: Dacă în anii pre-pandemici mesele în familie erau mai mult motiv de umor, anul acesta au căpătat mai multă greutate și prețuire](https://media.iqads.ro/2021/12/iulia-mircea-7-cover-410.jpg)
[Cine a furat Craciunul] Iulia Bold si Mircea Tara: Dacă în anii pre-pandemici mesele în familie erau mai mult motiv de umor, anul acesta au căpătat mai multă greutate și prețuire

Livia Plămădeală, Kooperativa 2.0: Oare visează algoritmii concepte vizuale? De ce o incursiune în antichitate te-ar putea ajuta să nu te temi de roboții viitorului

Un hanorac pe care să-l porți la o petrecere sau o petrecere pe care să o porți pe tine? Pepsi și Leo Burnett lansează primul hanorac interactiv

Fortuna pariază pe femeile din România. ”Fetele fotbalului românesc au reușit într-un domeniu dedicat bărbaților și noi toți avem nevoie să ne inspiram din efortul și pasiunea lor”

A apărut noul număr Zile și Nopți, ediția de noiembrie. Ești pregătit să încerci noi experiențe Pop Culture?

Mihai Marin: Mi se pare ca lumea este super satula de comunicarea asta agresiva si a devenit imuna la aproape orice poate impinge o agentie

Ringier România înregistrează o îmbunătățire de peste 50% a imaginii brandului Dove prin „Frumusețe fără filtre”, prima campanie măsurată prin Brand Lift în România
