Bucuria la intensitate asiatica in sase reclame

Bucuria la intensitate asiatica in sase reclame

Peste 60% dintre romani sunt fericiti sau aproape fericiti. Dar, pare-mi-se, asta nu se vede neaparat in reclamele noastre, in care pana si famiile perfecte parca se tem sa-si arate adevaratele sentimente. Fetele personajelor inspira mai tot timpul un fel de bucurie moderata, atent calibrata dupa prevederile legii. Cel putin, comparativ cu protagonistii reclamelor de pe taramuri asiatice,.niste oameni care stiu cu adevarat sa exprime fericirea nebuna:

In materie de bucurie, putine reclame reusesc sa o exprime la fel de bine ca cele pentru Binggrae Banana Milk. In reclama de mai jos o sa vedeti un corean delicios de ciudat care, odata ce si-a incarcat bateriile cu lapte cu aroma de banane, incepe sa cante si sa danseze. Cu mama lui pe post de backing dancer.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related