Noul JWT

"Imi face o mare bucurie sa impartasesc cu dumneavoastra ultimele noutati din reteaua JWT. 2005 aduce un suflu de prospetime in gindirea si modul de actiune al retelei noastre. Semnele sale au inceput deja sa se vada, atit in privinta oamenilor, a principiilor de lucru cit si la nivel formal in noua Identitate Vizuala a brandului JWT.

Cu mindrie va anuntam ca unul dintre cei mai reputati creativi din lume, cunoscut romanilor mai ales ca Presedinte al Juriului AdPrint - Decembrie 2004, Craig Davis, este incepind de acum noul JWT - Chief Creative Officer Worldwide. Misiunea sa este sa catalizeze transformarea retelei JWT intr-una creativa, operativa si, nu in ultimul rind, intr-o retea dominata de pofta de viata si pasiune pentru advertising iar impreuna cu el, scopul nostru al tuturor profesionistilor JWT va fi sa aducem clientilor nostri un plus de valoare si de prospetime tradus in mai mult timp pe care oamenii il vor dedica brandurilor de care noi ne ocupam.
Din aceasta bucurie s-a inspirat si noul nostru logo - mai tinar, mai dinamic si mai bogat cromatic, pe care in curind il vom regasi in toate materialele retelei din intreaga lume."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related