Au inceput inscrierile la cea de-a XIV editie Internetics

Au inceput inscrierile la cea de-a XIV editie Internetics

[UPDATE] Inscrierile la cea de-a XIV-a editie Internetics au fost prelungite cu 5 zile. Lucrarile sunt asteptate pana pe 19 octombrie.

Cel mai important festival de branding, marketing si advertising online din Romania isi asteapta inscrierile. Lucrarile pot fi inscrise in competitie in perioada 09 septembrie- 14 octombrie 2014, online, prin completare formularului disponibil aici.  Jurizarea proiectelor inscrise se va face in luna octombrie, iar gala de premiere va avea loc in luna noiembrie, in Bucuresti. 

Editia din 2014 are o structura noua, adaptata la piata online, care este in continua transformare si dezvoltare. Structura competitiei anticipeaza si incurajeaza trendurile in comunicarea online, tinand cont de noile tehnologii aparute,  dar si de tipurile de activari realizate de branduri si de directiile de comunicare preferate de acestea. Astfel, participantii au la dispozitie 7 categorii mari de concurs, care sunt impartite la randul lor in mai multe sectiuni: Culture, Communities, Web, Social Media, Mobile, Digital Brand Experience si Interactive Campaigns.

Agentia cu cele mai multe puncte obtinute in competitie va castiga titlul de Agentia Anului, iar organizatorii si juriul vor acorda si cateva premii speciale, astfel: Best Use of Technology, Most Creative Client of the Year si Best Newcomer.

Competitia aduce si alte schimbari privind premiile acordate, sistemul de punctare si criteriile de jurizare. Juriul Internetics 2014 reuneste specialisti in marketing online si comunicare si va fi anuntat in curand de catre organizatori. Membrii juriului vor urmari o serie de criterii, precum: conceptul si strategia, integrarea in strategia de comunicare a brandului, eficienta, design-ul, interactivitatea sau continutul.

Competitia este deschisa agentiilor si diviziilor de online, dar si companiilor care dezvolta proiecte in zona digitala ori sunt beneficiari ai lucrarilor.

Pentru mai multe informatii despre structura competitiei si despre juriul de anul acesta, puteti accesa site-ul oficial al festivalului.  

Fondat si organizat de catre The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online, care fixeaza standardele in comunicarea online din Romania prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri si tool-uri de promovare online si incurajarea creativitatii si a strategiei. Internetics a aparut in 2001, inca de la inceputul conturarii industriei de online din Romania, contribuind pe parcursul acestor ani la cresterea si dezvoltarea acesteia.

The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine si Noaptea Agentiilor, organizator al Effie Awards Romania, Scoala ADC*RO si ADC*RO Awards.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related