Articole care fac referire la Campaigns
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Campaigns
Internetics 25 de ani: Gala aniversară și câștigătorii ediției. MRM România este Agenția Anului 2025, iar Netflix este desemnat Clientul Anului
25 de ani de Internetics. Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2025
Dunja Delić: Marketing will become more predictive, more embedded, and increasingly invisible. You won’t “see” the marketing, but you’ll feel its presence in every touchpoint
Pakan Baniasadi: Creativitatea presupune un efort constant de explorare, adaptare și învățare. Este un proces care nu „doarme”
Internetics 2024: Saatchi & Saatchi + The Geeks devine Agenția Anului, Sphera Group, Clientul Anului
Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2024
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
Agenția de digital marketing Campaigns a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 1 milion de euro. Anul acesta, planurile sale vizează și o extindere internațională
[SoMe Update] Lidia Albu: Oamenii au alte așteptări de la branduri astăzi și dacă nu simt the human touch, un discurs ancorat în realitate, dau foarte repede cancel
Samsung Electronics România și Destiny Park prezintă „Școala Viitorului”, un parteneriat ce aduce laolaltă tehnologia și educația pentru cei mici
Minio Studio a încheiat 2023 cu 11 premii la festivaluri de industrie și alte 4 nominalizări în festivaluri din Europa
Ce tendințe se pot manifesta în comerțul online anul viitor? Investitorii trebuie să își gestioneze mult mai eficient resursele
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
Tazz redefinește Black Friday: vouchere pentru comenzi de mâncare de 100 lei la prețuri începând de la 20 de lei
GOLD pentru Cognition în cadrul Webstock 2023 la categoriile „Best Brand Engagement Campaigns” și „Special Projects” pentru campania UTCB „Reconstruim Bucureștiul în Minecraft”
Cum câștigă același brand din România două premii la Euro Effie: Tazz pune pe masă o viziune curajoasă și relevanță, Jam Session aduce garnitura de gândire laterală și entertainment
Cheil | Centrade obține primul trofeu pentru Cheil Worldwide la Effie Europe Awards cu „Teatrul cadourilor dăruite din vină”










































