Articole care fac referire la Effie Awards
Iulia Niculae- Cuciurean este realeasă ca Vice-Președinte Young Professionals în Boardul Global IAA pentru al treilea mandat consecutiv
[Brand Pulse] Andreea Stoenică: Marketingul nu înseamnă doar rezultate rapide, ci felul în care reușești să rămâi prezent în viața oamenilor
[Brand Pulse] Alexandru Milea: Brandurile devin din ce în ce mai umane, nu mai sunt doar un set de elemente distinctive care dau sau nu valoare unui produs
Dunja Delić: Marketingul va deveni mai predictiv, mai integrat și din ce în ce mai invizibil. Nu veți „vedea” marketingul, dar veți simți prezența acestuia în fiecare punct de contact
Dunja Delić: Marketing will become more predictive, more embedded, and increasingly invisible. You won’t “see” the marketing, but you’ll feel its presence in every touchpoint
Privim viitorul educației în ochi: AVE și Tribal Worldwide România spun povestea liderilor din învățământ
[Visual Key] Mihai Adler: Ca art trebuie să știi ultimul trend de pe TikTok, chiar dacă nu-l faci pe brandul tău pentru că nu se potrivește
FCB Bucharest câștigă Bronze la Effie Awards România 2025 cu lansarea TOO MUCH Takis – campania care a provocat Gen Z să fie “prea” ei înșiși
Eduard Tomeci: Social Media a dat naștere unui tip de conținut mai curajos, mai imperfect, dar infinit mai uman
Golin câștigă Gold și Bronz la Effie Awards România 2025 cu „World’s Favourite Toilet”, campanie dezvoltată pentru MedLife
Leo Burnett București câștigă 17 premii, inclusiv Agenția Anului și Grand Effie, la Effie România 2025
Effie Awards Romania 2025 anunță caștigătorii. 51 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2025
PENNY marchează 20 de ani în România cu ‘Forme de dragoste’ - gesturi simple prin care avem grijă unii de alții
[Refresh creativ] Claudiu Dobriță: Cand lipseste provocarea, solutiile nu pot fi decat caldute. Creativitatea are nevoie de tensiune si asta vine din unghiuri asumate si din curaj
Beko, Whirlpool și Hotpoint - trei branduri globale care au ales McCann Worldgroup România pentru transformarea de brand cu AI
Iva Bennefeld-Stepanic, VP Marketing & Brand Excellence, Europa | internațional, Mondelēz Elveția, numită Președintă a Juriului Effie Awards România 2025
DDB România câștigă pitch-ul Zentinor cu o campanie despre energia care te ajută să fii mereu pe fază
MullenLowe România anunță numirea lui Alex Petrescu în funcția de Creative Director. Agenția extinde parteneriatul cu Simina Leotescu în rol de Strategy Director
Navigând prin schimbare - o analiză detaliată a comportamentului consumatorilor în contextul economic actual, în noul Consumer Report lansat de Starcom Romania
Jam Session Agency, agenție de comunicare integrată, câștigă 11 premii la Gala Romanian PR Award și la Internetics Gala 2024, împreună cu 7 dintre clienții agenției
La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România
Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dallas”. Serialul.
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024




































