
Articole care fac referire la Internetics


Cheil | Centrade și KUBIS semnează o nouă campanie pentru NN România, avându-l protagonist pe Adrian Nartea

Mihai Gongu este singurul reprezentant al unei agenții locale în juriul D&AD, cel mai prestigios festival al industriei globale de comunicare

Cheil | Centrade îşi consolidează oferta de servicii de comunicare integrată prin lansarea diviziei de Digital Media, coordonată de Ecaterina Matei

Crafters este echipa de comunicare The Institute, pentru proiectele Romanian Design Week și DIPLOMA 2022

Bucureștiul devine capitala designului românesc prin evenimentele din programul Design GO! din cadrul Romanian Design Week 2022

Inovație și sustenabilitate la expoziția Noul Bauhaus European, din cadrul ediției aniversare Romanian Design Week

Cheil | Centrade si Samsung semnează #22EpicNights primul album dedicat nopților epice pentru seria Galaxy S22

Cheil lansează conceptul Connec+, care va susține clienți de anvergură globală în proiecte de dezvoltare prin tehnologie

10 ani de Romanian Design Week, în cifre: peste 1.400 de proiecte de design expuse, 15.000 de metri pătrați amenajați și 150.000 de vizitatori
![[RDW x 10] Andrei Borțun: România în care sper eu să trăiască copiii mei este o Românie plină de RDW-uri, de Gale ale Societății Civile, de Cartiere Creative și Combinate, de Show-uri Diploma](https://media.iqads.ro/2022/04/andrei-bortun-1-cover-410.jpg)
[RDW x 10] Andrei Borțun: România în care sper eu să trăiască copiii mei este o Românie plină de RDW-uri, de Gale ale Societății Civile, de Cartiere Creative și Combinate, de Show-uri Diploma

Jam Session Agency continuă dezvoltarea agenției prin cooptarea în acționariat și management a 2 noi parteneri: Alexandra Vestineanu și Ioana Cadîr devin Co-Managing Partners

Aventura extratereștrilor de la First Bank continuă, într-un episod despre refinanțare semnat de Cheil | Centrade
![[Veterani in publicitate] Bogdan Branzas: Practic, sunt un designer cu studii superioare și un autodidact norocos în branding care a prins vremurile de început în România](https://media.iqads.ro/2022/03/pjimage12-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Bogdan Branzas: Practic, sunt un designer cu studii superioare și un autodidact norocos în branding care a prins vremurile de început în România

Cheil | Centrade lansează campania “Unele măști rămân” pentru Asociația ANAIS în contextul ridicării stării de alertă
![[Marcom 2022] Ciprian Susanu: Dacă ar fi să aleg un trend cu adevărat disruptive pentru 2022, acela e întregul potențial de aplicabilitate pe care blockchain și NFT-urile îl au în marketing](https://media.iqads.ro/2022/02/cs-7-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Ciprian Susanu: Dacă ar fi să aleg un trend cu adevărat disruptive pentru 2022, acela e întregul potențial de aplicabilitate pe care blockchain și NFT-urile îl au în marketing
![[Marcom 2022] Vlad Popovici: Majoritatea rapoartelor de trenduri pentru 2022 declara “mastering virtual worlds” ca trend dominant](https://media.iqads.ro/2022/01/thumbnail-850x478-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Vlad Popovici: Majoritatea rapoartelor de trenduri pentru 2022 declara “mastering virtual worlds” ca trend dominant

Simona Costea se alătură agenției digitale full service Cheil | Centrade ca Business Leader responsabil de Samsung și alte conturi globale strategice

Jam Session Agency a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2021. Tazz by eMAG și KFC România - Digital Client of the Year
![[Digital Trends] Dan Petre: Privesc tehnologia ca un enabler al creativității umane, nu ca un înlocuitor al acesteia](https://media.iqads.ro/2021/11/dan-petre-1-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Dan Petre: Privesc tehnologia ca un enabler al creativității umane, nu ca un înlocuitor al acesteia
![[Digital Trends] Anda Lazăr: Multe branduri se folosesc de media-noise, în mod pasiv, pentru awareness, ceea ce făceau și înainte și funcționa. Ca la TV](https://media.iqads.ro/2021/11/anda-lazar-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Anda Lazăr: Multe branduri se folosesc de media-noise, în mod pasiv, pentru awareness, ceea ce făceau și înainte și funcționa. Ca la TV
![[Digital Trends] Camelia Petrescu: Observăm o nevoie crescută ca social media să fie mai mult decât un canal unde “poți să pierzi vremea”](https://media.iqads.ro/2021/11/camelia-petrescu-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Camelia Petrescu: Observăm o nevoie crescută ca social media să fie mai mult decât un canal unde “poți să pierzi vremea”
![[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta](https://media.iqads.ro/2021/11/mihai-bonca-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta
![[Digital Trends] Laurențiu Ion: Mă sperie când aud oameni de marketing care spun că ei nu vor să înțeleagă TikTok sau anumite tehnologii pe care consumatorii le folosesc masiv](https://media.iqads.ro/2021/11/laurentiu-ion-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Laurențiu Ion: Mă sperie când aud oameni de marketing care spun că ei nu vor să înțeleagă TikTok sau anumite tehnologii pe care consumatorii le folosesc masiv
![[Digital Trends] Victor Bădescu: Media-noise-ul va fi din ce în ce mai puternic în viitor. WHO mai numește această pandemie și o infodemie](https://media.iqads.ro/2021/11/victor-badescu-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Victor Bădescu: Media-noise-ul va fi din ce în ce mai puternic în viitor. WHO mai numește această pandemie și o infodemie

Ringier România înregistrează o îmbunătățire de peste 50% a imaginii brandului Dove prin „Frumusețe fără filtre”, prima campanie măsurată prin Brand Lift în România
