Adrian Botan devine Global Executive Creative Director al McCann Worldgroup pentru brandul Nestle

Adrian Botan devine Global Executive Creative Director al McCann Worldgroup pentru brandul Nestle

Adrian Botan se alatura echipei globale de creatie a McCann Worldgroup, ocupandu-se astfel de contul global Nestle. Functia detinuta de Adrian Botan in cadrul McCann Bucharest nu este afectata, el continuand sa activeze in rolul de Creative Partner, informeaza un comunicat emis de agentie. 

McCann Worldgroup are o echipa formata din alti 3 directori de creatie care se ocupa de clientii globali cei mai importanti ai retelei, anume James Dawson-Hollis, Bill Wright si John Mescall.  

Adrian Botan face parte din echipa McCann Bucuresti de peste 15 ani si a fost primul director de creatie care a adus doua Cannes Lions Grand Prix in Europa Centrala si de Est. In anul 2011, campania "ROM American", dezvoltata pentru brandul ROM Autentic, aducea Romaniei si agentiei McCann Bucuresti si 9 premii la Cannes Lions. Reusita a fost urmata in anii urmatori de alte 8 premii Cannes Lions, 6 Grand Prix la festivalul Golden Drum, 3 Grand Prix la festivalul Effie si 3 Grand Prix la festivalul Eurobest.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related