
Articole care fac referire la Executive Creative Director


Mihai Gongu este singurul reprezentant al unei agenții locale în juriul D&AD, cel mai prestigios festival al industriei globale de comunicare

Mullen România a creat pentru EA SPORTS FIFA 22 un echipament de fotbal unic, inspirat din simbolurile folclorice românești

Cheil | Centrade si Samsung semnează #22EpicNights primul album dedicat nopților epice pentru seria Galaxy S22

Arctic lansează „Forgotten”, o campanie care dorește să-i inspire pe români să aibă o atitudine sustenabilă față de haine

Aventura extratereștrilor de la First Bank continuă, într-un episod despre refinanțare semnat de Cheil | Centrade

Cheil | Centrade lansează campania “Unele măști rămân” pentru Asociația ANAIS în contextul ridicării stării de alertă

Timp de două săptămâni, bucureștenii au trăit o experiență DRAMAtică în Casa Niță – o construcție improvizată de 11 mp care reprezintă „acasă” pentru milioane de români
![[Comunicare ca la carte] Claudiu Dobrita: Publicitatea ca job s-a comoditizat, a devenit mai mult “treaba” si mai putin “coolness”, ceea ce e foarte bine in esenta](https://media.iqads.ro/2021/12/fotojet-2021-12-13t104751-114-cover-410.jpg)
[Comunicare ca la carte] Claudiu Dobrita: Publicitatea ca job s-a comoditizat, a devenit mai mult “treaba” si mai putin “coolness”, ceea ce e foarte bine in esenta

De Halloween, românii își pot speria spaimele, în cea mai nouă campanie First Bank semnată Cheil | Centrade

Lidl România și Mullen: campanie de zece (ani) care celebrează relațiile ce dau valoare vieții de zi cu zi
![[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage4-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa

Mullen semnează campania de imagine a primului Broker de Asigurare din România coordonat de fermieri

Mullen și Transavia celebrează lucrul „făcut exact așa cum trebuie” în noua campanie de comunicare pentru brandul Fragedo

JaxiTV, Lectură DeLaA-LaZ și Cristina Simion sunt creatorii cu cele mai multe nominalizări la Gaming Video Awards

First Bank lansează „Creditul Independenței”, o nouă campanie inspirată din universul filmelor hollywoodiene, semnată de Cheil | Centrade
![[Veterani in publicitate] Jorg Riommi: Am început la Roma, în 2001. Tocmai absolvisem universitatea și lucram în televiziune, dar eram deja îndrăgostit de publicitate](https://media.iqads.ro/2021/07/jorg-riommi-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Jorg Riommi: Am început la Roma, în 2001. Tocmai absolvisem universitatea și lucram în televiziune, dar eram deja îndrăgostit de publicitate
![[Veterani in publicitate] Albert Nica: Am uitat să fim curajoși cu propriile idei. Și nu ar fi nimic rău în asta dacă 95% din publicitate nu ar fi total nememorabilă astăzi](https://media.iqads.ro/2021/06/albert-nica-1-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Albert Nica: Am uitat să fim curajoși cu propriile idei. Și nu ar fi nimic rău în asta dacă 95% din publicitate nu ar fi total nememorabilă astăzi

Cheil | Centrade, cea mai bună performanță de până acum la Premiile Effie cu 3 trofee și 5 nominalizări în categoriile tech, energie, banking și asigurări

57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![[Creative Business] Ruxandra Papuc: Absolvenți de ASE și Jurnalism, cochetăm cu bucătăria americană și DJ-ingul. Suntem un mix colorat și vesel](https://media.iqads.ro/2021/05/pjimage28-cover-410.jpg)
[Creative Business] Ruxandra Papuc: Absolvenți de ASE și Jurnalism, cochetăm cu bucătăria americană și DJ-ingul. Suntem un mix colorat și vesel

Radu Pilat: Dorim sa punem problema analfabetismului functional in alta lumina. Altceva decât obositorul “Uite, uite ce se intampla”
![[Noua frumusete] Ruxandra Papuc & Alexandra Solea: Standardele nerealiste pun presiune pe felul in care ne raportam la noi insine si la cei din jur](https://media.iqads.ro/2021/05/fotojet-2021-05-24t155724-539-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Ruxandra Papuc & Alexandra Solea: Standardele nerealiste pun presiune pe felul in care ne raportam la noi insine si la cei din jur

Şerban Alexandrescu: E mai greu să faci un caz Effie plecând de la cifre „scăzătoare” – deși nu imposibil
